شنبه 21 مهر 1403

فرمانده انتظامی اهواز: بی توجهی مسئولان آبفا باعث تجمع مردم غیزانیه شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده انتظامی اهواز: بی توجهی مسئولان آبفا باعث تجمع مردم غیزانیه شد

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: بی توجهی مسئولان شرکت آبفا به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب شرب باعث تجمع اهالی این بخش شد.

سرهنگ محسن دالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتراض مردم به تامین نشدن آب شربشان یک مطالبه قانونی است اما بایستی در مجرای قانونی انجام شود.

وی اضافه کرد: تعدادی از مردم بخش غیزانیه از توابع اهواز صبح روز شنبه در اعتراض به بی توجهی مسئولان به تامین نشدن آب شربشان اقدام به بستن جاده اهواز - رامهرمز - امیدیه کردند که پلیس برای جلوگیری از این کار وارد عمل شد.

سرهنگ دالوند افزود: پس از ورود ماموران پلیس برای بازگشایی جاده، تعدادی از تجمع کنندگان با سنگ و چوب به سوی ماموران حمله ور شدند و 2 مامور پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند.

وی گفت: پلیس با استفاده از سلاح ساچمهای پلاستیکی ضد شورش دو نفر از تجمع کنندگان را به صورت سطحی مجروح و بازداشت کرد و این افراد در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.

وی گفت: البته با گفت و گویی که با مردم داشتیم آنها متقاعد شدند که پلیس را همراهی کرده و جاده را بازگشایی کنند و ضمن احترام به قاطبه مردم با افرادی که نقض قانون کرده بودند هم برخورد قانونی شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: البته بر خلاف وظیفه سازمانی با تماسی که با مسئولان داشتم تامین آب مردم به وسیله تانکر در دستور کار قرار گرفت هر چند انتظار داشتیم بخشدار و فرماندار در بین مردم حاضر شوند.

وی گفت: اگر مسئولان امر به خواسته های مردم توجه کنند هیچ‌گاه مشکلات اجتماعی به مسائل انتظامی تبدیل نخواهد شد و نمونه آن همین تامین آب شرب مردم بخش غیزانیه است.

فرمانده انتظامی اهواز تاکید کرد در حال حاضر تجمعی وجود ندارد و مردم به منازل خود بازگشته و جاده یاد شده نیز در کمترین زمان ممکن بازگشایی که با استقبال رانندگان محور یاد شده منجر گردید.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی یار و یاور مردم است و هیچ‌گاه خود را در مقابل آنها قرار نمی دهد اما افراد هم می بایست توجه کنند که قانون را زیر پا نگذارند.

*س_برچسب‌ها_س*