یک‌شنبه 1 مهر 1403

فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه:/ سیتی بهترین است ولی ما هم رویایی داریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه:/ سیتی بهترین است ولی ما هم رویایی داریم!

فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه، در آستانه دیدار با سیتی در فینال جام باشگاه‌های جهان گفت تیم پپ گواردیولا یکی از بهترین تیمهای تاریخی فوتبال است.

به گزارش "ورزش سه"، فلومیننزه در یک قدمی رسیدن به یک جام بزرگ قرار دارد و در صورت پیروزی در فینال جام باشگاه‌های جهان با جام قهرمانی به برزیل برخواهد گشت.

ولی فلومیننزه و سرمربی‌اش فرناندو دینیز با رقیبی بزرگ به نام منچسترسیتی مواجه هستند که فصل گذشته با یک سه‌گانه تاریخی به عنوان نماینده اروپا جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورده است.

دینیز امروز در نشست خبری پیش از فینال فردا گفت:" این مهم‌ترین بازی زندگی من است. برای یک مربی بازی بعدی همیشه مهمترین بازی است ولی بازی فردا خیلی خاص است. بازی با سیتی برای فلومیننزه اهمیتی تاریخی دارد چرا که می‌تواند عنوان قهرمانی جهان به همراه داشته باشد".

فرناندو دینیز که علاوه بر هدایت فلومیننزه سرمربی موقت تیم ملی برزیل است در این نشست که در شهر ورزشی ملک عبد‌الله در شهر جده برگزار می‌شد گفت:" ما فردا مقابل یکی از بهترین تیمهای تاریخ فوتبال قرار می‌گیریم که یکی از بهترین مربیان دنیا را در اختیار دارد. من از زمانی که به فلومیننزه آمدم آرزوی چنین بازی‌ای را داشتم".

سرمربی فلومیننزه درباره بازی با سیتی گفت:" ما باید با اعتماد به نفس به میدان برویم و بدانیم که توان بردن را داریم. این در هر بازی صادق است. من در طول زندگی‌ام با این فلسفه کار کرده‌ام. ما در فلومیننزه همیشه با تمام توان برای پیروزی می‌جنگیم. اینکه با بهترین تیم دنیا بازی داریم باعث نمی‌شود خیال‌پردازی نکنیم".

فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه:/ سیتی بهترین است ولی ما هم رویایی داریم! 2