پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فرهاد دژپسند

فرهاد دژپسند

وب‌گاه گسترش

فرابورس، با تشکیل بازار نوآفرین، به هدف تسهیل پذیرش استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در بازار سهام می‌پردازد. این اقدام در چارچوب برنامه هفتم انجام می‌شود که قرار است یک بورس فناوری ایجاد گردد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم تشییع پیکر، سرکار خانم عالیه روحانی، همسر گرامی شهید مطهری، صبح امروز از منزل آن مرحومه برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این مصاحبه جعلی، بر خالی بودن خزانه تاکید و گفته شده که دولت روحانی بدون پشتوانه اقدام به چاپ پول می‌کرده و سه ماه پایانی دولت حقوق کارمندان را با قرض کردن و «کلاه به کلاه کردن» پرداخت کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واکنش‌های گسترده محافظه‌کاران نسبت به سخنان روحانی نشان می‌دهد که این گفته‌ها چقدر برای دولت محافظه‌کار و هوادارانش گران آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اخیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همتی گفت: اگر نکات و مواردی که من گفتم در مورد آنها به‌موقع تصمیم‌گیری می‌شد و به‌موقع اجرا می‌کردند، حتما شرایط بهتر می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت‌وگویی با دنیای اقتصاد داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرچند بیش از یک سال از انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 می‌گذرد، اما ناگفته‌ها از این دوره انتخابات ظاهرا کم نیست. همچنان‌که روز گذشته «ایسنا» بخش‌هایی از کتاب «بزنگاه» را که مجموعه گفت‌وگو با عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی و البته یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 است را در ارتباط با اتفاقات آن روزها منتشر کرد.

وب‌گاه تابناک

یک منبع آگاه گفت این پرونده مربوط به نوسانات بورس نبوده بلکه درباره تغییر دامنه نوسان و عضویت دو نفر از اعضای حقیقی شورای عالی بورس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی اخبار حاکی از این است که فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد دولت دوازدهم و شاید اصلی ترین متهم حباب بورس سال 1399 و نابودی سرمایه بسیاری از مردمی که پیش از آن حتی خبر نداشتند که بازاری به نام بورس وجود دارد، محکومیت یک ساله گرفته است

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان راهداری به اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص کم‌کاری‌های این سازمان نسبت به صدور مجوز مجتمع‌های رفاهی بین راهی پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

شهریور پارسال رئیس جمهور رییسی اصول 12گانه «نقشه ملی پیش‌گیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی» را ابلاغ کرد که در اصل اول بر «‌تولید و ارایه اطلاعات؛ صحیح، دقیق، به موقع و مرتبط با مراجع ذی صلاح و مردم» تأکید شده

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رقیه زارعی بخشدار بخش مرکزی هشترود از سمت خود برکنار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نگاهی به تاریخچه مداخلات دولتی در طول دو سال گذشته حکایت از آن دارد که این امر تاکنون ضربه‌ای مهلک به اعتماد سرمایه‌گذاران وارد کرده‌است.