پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روایت امیر عبدالحسینی، کیوریتور ارشد غرفه (پاویون) رسمی جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز که این روز‌ها برای ساماندهی پاویون کشورمان در ونیز به سر می‌برد را می‌خوانید.

خبرگزاری تسنیم

مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حضور رئیس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان، 8 سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف امضاء کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: این کنسرت‌ها طبق مجوزهای قانونی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان زائران عمره گزار ایرانی با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان، آگاهی مردم از فعالیت‌هاست و به همین دلیل بخش‌های مختلفی در نمایشگاه در نظر گرفته شده که شامل حدود 39 شرکت دانش‌بنیان شامل 22 شرکت نوآور و 17 شرکت فناور می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ساعت 9:00 روز چهارشنبه 5 اردیبهشت در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک فعالیت و همگرایی جمعی و الگوی مدیریت مشارکت در بین رویدادهای کشور است که برای برگزاری آن قریب به 70 دستگاه دخیل هستند.

وب‌گاه الف

لغو کنسرت‌ها در بوشهر این نگرانی را ایجاد کرده که با ادامه این روند، شاهد تبدیل ماجرای بوشهر، به ماجرایی شبیه به بحران اصفهان باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شصتمین دو سالانه هنر ونیز روز گذشته با شعار «خارجی‌ها همه جا» رسما آغاز به کار کرد و پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «بنی آدم اعضای یک پیکرند» با نمایش آثار هنرمندانی، چون مصطفی گودرزی، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، عبدالحمید قدیریان و غلامعلی طاهری حول محور مظلومیت کودکان غزه به زودی افتتاح می‌شود. محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با مدیران سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی، قائم مقام و سخنگو؛ سعید مجیدی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی و حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ علیرضا نادعلی شهرستانکی، عضو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «مهدی عرفاتی» را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایمان شمسایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف دولت سیزدهم در فراهم کردن مقدمات اعزام زائران گفت: تلاش گسترده‌ای برای این اعزام از سوی دستگاه‌های مختلف به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حج و زیارت، دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه وزارت امور خارجه، وزارت راه و هواپیمایی، صورت گرفته تا این اعزام...

خبرگزاری تسنیم

لغو کنسرت‌ها در بوشهر این نگرانی را ایجاد کرده که با ادامه این روند، شاهد تبدیل ماجرای بوشهر، به ماجرایی شبیه به بحران اصفهان باشیم.

وب‌گاه فرارو

قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشریح جزئیات برگزاری این رویداد گفت: «ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از 10 تا 20 است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب گفت: برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قریب به 70 دستگاه دخیل هستند.