شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات بازار ارز تهران در حالی امروز پیگیری شد که برخی قیمت‌ها روند افزایشی را دنبال کردند؛ قیمت لیر ترکیه در بازار امروز 1885 تومان معامله شد و ریال عمان هم بیشترین میزان افزایش را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا و سکه در بازار امروز افزایشی شد و این در حالی است که ماجرای «ارز مسافرتی» دوباره به موضوع داغ بازار ارز تهران تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صالحی، رئیس شعبه بانک ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) در واکنش به ویدئوی وایرال شده در فضای مجازی در خصوص ایجاد صف برای دریافت ارز مسافری گفت: ویدئو منتشر شده برای روز چهارشنبه 16 اسفند 1402 است که به دلیل عدم اطلاع رسانی از سمت فرودگاه نسبت به پرواز‌های موجود اتفاق افتاد که دیگر تکرار هم نشد. متأسفانه در بازه زمانی 9 صبح تا حدود ساعت 10:30 صبح...

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه سه کشور ترکیه، عراق و امارات از پرترددترین مسیر پرواز‌های خارجی از ایران هستند، گفت: «برخلاف تصورها، تجربه سال گذشته نشان داد که بیش از 30 درصد مسافران پرواز‌های خارجی روزه می‌گیرند و همین موضوع ما را بر آن داشت که وعده افطاری بین مسافران توزیع کنیم.»

وب‌گاه گسترش

این روزها که اخبار سفرهای نوروزی بخشی از خبرهای روی خبرگزاری‌ها را تشکیل می‌دهد و مردم همچنان از کمبود بلیت و رایزنی‌های آژانس‌های هواپیمایی با ایرلاین‌ها می‌نالند، بد نیست پس از هزاران بار گفتن و نشنیدن درباره بازار بی‌سروسامان بلیت هواپیما این بار به زیروبم ارسال بار مسافران بپردازیم، زیرا این مسئله برخی از مواقع معضلات بزرگی را برای مسافران به‌وجود می‌آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوژه داغ بازار ویدیو و عکسی بود که معامله‌گران مدعی بودند برای دریافت ارز سهمیه در فرودگاه صف عجیب و غریبی شکل گرفته است. تحلیل‌های متفاوتی در این باره وجود داشت، یکسری‌ها می‌گفتند چرا باید دلار را ارزانتر از بازار بدهند و این رانت موجب شود که چنین صف‌هایی در فرودگاه شکل بگیرد. یکسری‌ها می‌گفتند صف دلار از خیابان به فرودگاه کشیده شده است. قیمت دلار بعد از یک هفته از بازه مشخص خودش خارج...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عده‌ای با خرید بلیطی به قیمت کمتر از 2 میلیون تومان، 1000 دلار با نرخ 42 هزار تومان دریافت می‌کنند، سوار هواپیما نمی‌شوند، بلیت را کنسل می‌کنند و 50 درصد هزینه بلیت را هم از ایرلاین پس می‌گیرند! با تصمیم بانک مرکزی مسافران خارجی می‌توانند تا سقف 1000 دلار دولتی با نرخ مرکز مبادله ارز (حدود 42 هزار تومان) دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در آخرین معامله روز یکشنبه با 1200 تومان کاهش نسبت به اولین روز هفته بسته شد. افت قیمت، اسکناس آمریکایی را به کریدور 50 هزار تومانی برگرداند و این بیشترین مقدار کاهش قیمت دلار طی هفته‌های اخیر است. در دومین روز هفته، دلار در سقف کریدور پنجم به کار خود پایان داد. قیمت دلار روز یکشنبه به کریدور 50 هزار تومانی سقوط کرد. معامله‌گران معتقدند این برگشت قیمت، فشار سیاست‌گذار بوده،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز یکشنبه 20 اسفند ماه قیمت طلا و قیمت سکه کاهشی شد. برخی رسانه ها هم به دلایل نوسانات قیمت دلار در چند وقت اخیر پرداخته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به تازگی ویدئویی جدید از صف دریافت ارز در فرودگاه منتشر شده که دوباره حکایت از ازدحام مسافران در فرودگاه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت! وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز تهران امروز چهارشنبه 16 اسفند 1402 را در حالی به پایان رساند که نرخ ها روند کاهشی را در پیش گرفتند و قیمت ریال عمان در جریان فعالیت بازار 157,830 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز پیش، هزار و 70 تومان افت داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز چهارشنبه 16 اسفند 1402 را در حالی به پایان رساند که نرخ ها روند کاهشی را در پیش گرفتند و قیمت ریال عمان در جریان فعالیت بازار 157,830 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز پیش، هزار و 70 تومان افت داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌های خبرنگار ایرنا حاکی است که با فروکش کردن ازدحام بامداد امروز مسافران برخی پروازها برای دریافت ارز مسافرتی از باجه بانک ملی فرودگاه امام خمینی (ره)، هم‌اکنون تخصیص ارز به روال عادی بازگشته است.