شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز یکشنبه 20 اسفند ماه قیمت طلا و قیمت سکه کاهشی شد. برخی رسانه ها هم به دلایل نوسانات قیمت دلار در چند وقت اخیر پرداخته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به تازگی ویدئویی جدید از صف دریافت ارز در فرودگاه منتشر شده که دوباره حکایت از ازدحام مسافران در فرودگاه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت! وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز تهران امروز چهارشنبه 16 اسفند 1402 را در حالی به پایان رساند که نرخ ها روند کاهشی را در پیش گرفتند و قیمت ریال عمان در جریان فعالیت بازار 157,830 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز پیش، هزار و 70 تومان افت داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز چهارشنبه 16 اسفند 1402 را در حالی به پایان رساند که نرخ ها روند کاهشی را در پیش گرفتند و قیمت ریال عمان در جریان فعالیت بازار 157,830 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز پیش، هزار و 70 تومان افت داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌های خبرنگار ایرنا حاکی است که با فروکش کردن ازدحام بامداد امروز مسافران برخی پروازها برای دریافت ارز مسافرتی از باجه بانک ملی فرودگاه امام خمینی (ره)، هم‌اکنون تخصیص ارز به روال عادی بازگشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت! وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت! بانک مرکزی تخصیص ارز را فقط در فرودگاه امکان‌پذیر کرده و خدمات‌دهی ضعیف منجر به نارضایتی و وضعیتی توهین آمیز برای مسافران خروجی شده است.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار می‌گوید جوانان کشور و نان آوران خانوار از طبقه متوسط رو به پایین در تصادفات کشته می‌شوند، بعد از فوت نان آور درتصادفات چه اتفاقی برای خانواده می‌افتاد و فرزندان آن خانواده با چه عقده‌های بزرگ می‌شود و قطعا این موضوعات دامن ما را هم می‌گیرد، آیا می‌توانیم خودمان را ببخشیم؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از هزار دستگاه ناوگان راهداری که مقرر شد تا سال آینده وارد شود هیچ یک از آنها بعد از 6 ماه ثبت سفارش نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده زوج جنایتکار که برای اخاذی یک مرد نیکوکار را ربوده و به قتل رسانده بودند برای اجرای حکم مجازات به دادسرای امور جنایی فرستاده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرونده زوج جنایتکار که برای اخاذی یک مرد نیکوکار را ربوده و به قتل رسانده بودند برای اجرای حکم مجازات به دادسرای امور جنایی فرستاده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که با همدستی همسرش مرد خیر را ربوده و به قتل رسانده بود، به زودی پای چوبه دار می‌رود. مردی که با همدستی همسرش مرد خیر را ربوده و به قتل رسانده بود، به زودی پای چوبه دار می‌رود. شروع این پرونده به اول تیر سال 1400 برمی گردد. آن روز گزارش ناپدید شدن مرد 66 ساله به پلیس قم اعلام شد؛ مردی که برج ساز

وب‌گاه الف

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: مرحله اجرایی بخش اقتصادی سند جامع همکاری‌های 25 ساله ایران و چین آغاز شده و با این اتفاق به رکوردهای تاریخی تجارت دو کشور خواهیم رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام پنج‌هزار پرواز در سفرهای نوروزی 1403 خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و 400 درخواست فوق العاده از سوی شرکت های داخلی و خارجی ثبت شده است.