شنبه 2 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام پنج‌هزار پرواز در سفرهای نوروزی 1403 خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و 400 درخواست فوق العاده از سوی شرکت های داخلی و خارجی ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی چهار روز آینده آسمان استان ابری گاهی نیمه ابری مه رقیق و با فعالیت متناوب سامانه بارشی تا پنجشنبه 10 اسفند همراه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از ملاک‌های مردم برای انتخاب نمایندگان برنامه‌ها و ایده‌های اقتصادی است؛ موضوعی که جای خالی آن در تبلیغات انتخاباتی دیده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به بارش برف پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت عادی در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام گمرک ایران، در 11 ماهه امسال 26 تن و 538 کیلوگرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و 707 میلیون دلار از گمرکات کشور ترخیص شده است.

وب‌گاه الف

در 11 ماهه سال جاری 26 تن و 538 کیلوگرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و 707 میلیون دلار از گمرکات کشور ترخیص شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در 11 ماهه 1402 26 تن و 538 کیلوگرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و 707 میلیون دلار از گمرکات کشور ترخیص شده است.

وب‌گاه گسترش

بنر روی گیت‌های ورودی نیز هر عدد ماهانه 800 هزار الی 1.5 میلیون تومان هزینه دارد.

وب‌گاه الف

مترو تهران به داد ترافیک و شلوغی تهران رسیده و رفت و آمد را راحت‌تر کرده است. اگر از مترو استفاده می‌کنید نقشه مترو تهران به دردتان می‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز (28 بهمن) تا روز سه شنبه (اول اسفند) روند کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. زمستان دوباره آمد. بارش‌های فراوان همچنان ادامه دارد به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، روز جمعه (27 بهمن) ادامه بارش ها را در اغلب استان ها به غیر از سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی شاهد بودیم.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز (28 بهمن) تا روز سه شنبه (اول اسفند) روند کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز (28 بهمن) تا روز سه شنبه (اول اسفند) روند کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز (28 بهمن) تا روز سه شنبه (اول اسفند) روند کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خودروی فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل جریمه زیاد و حکم توقیف اموال در پارکینگ فرودگاه امام خمینی به سر می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به طولانی شدن صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران‌ایر به عربستان، سفرهای حج عمره 1402 لغو شد و از (28بهمن‌ماه) بازگشت وجه مسافرین آغاز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه گفت: با تلاش سفارت ایران در قطر این صیادان آزاد شدند و به ایران منتقل می‌شوند.