شنبه 2 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) اعلام کرد: این شرکت هواپیمایی، به مناسبت برگزاری جام ملت‌های آسیای قطر، پروازهای فوق‌العاده‌ای از فرودگاه‌های تهران و شیراز به مقصد دوحه و برعکس برقرار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آغاز برنامه اجرایی ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) باعث شد که برخی از رسانه‌های مجازی و مکتوب به نقد این پروژه عظیم و زیربنایی کشور بپردازند. پروژه‌ای که افزون بر 2.5 میلیارد دلار حجم سرمایه‌گذاری آن است که بواسطه تهاتر نفت با طرف چینی اجرایی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی این هفته سه پرواز فوق‌العاده به نجف برقرار شده و این پروازهای فوق‌العاده در ماه‌های رجب و شعبان ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، مه و وزش باد شدید و در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

این بارندگی‌ها جبران‌کننده کم‌بارشی‌های گذشته نیست و موضوع صرفه‌جویی و مدیریت منابع آبی برای بخش‌های مختلف همچنان با تاکید بسیار وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

مازیار غلامی درباره میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران، براساس میزان بارندگی‌های 24 ساعت گذشته، بیشترین بارندگی در ایستگاه آبعلی به میزان 33.5 میلیمتر ثبت شده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از میزان بارندگی‌های 24 ساعت گذشته گزارشی ارائه داد و گفت: بیشترین بارندگی در ایستگاه آبعلی به میزان 33.5 میلیمتر ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از خلبان پروازی که در سانحه هوایی جان خود را از دست داد منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باستان‌شناسان در یک پروژه کاوش دوساله در محل یک نیروگاه خورشیدی، در یک شهر رم، یک گورستان حاوی 67 اسکلت در 57 مقبره مزین شده، پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: مدافع ایرانی السد در ساعات پایانی یکشنبه شب به سمت دوحه پرواز کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع ایرانی السد در ساعات پایانی یکشنبه شب به سمت دوحه پرواز کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون تنیس در حکمی علیرضا بابایی را به عنوان مشاور عالی این فدراسیون و عضو هیئت رئیسه انجمن پدل منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بنا بود تا حدود 62 هزار زائر توسط ایران‌ایر و معراج به عربستان اعزام شوند. همچنین حدود 30 هزار نفر از حجاج از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) به حج عمره مفرده طی روزهای آتی پس از رفع موانع مشرف خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: به محض دریافت مجوز ورود هواپیماهای ایرانی به آسمان عربستان، آماده از سرگیری سفرهای عمره مفرده هستیم.