جمعه 14 اردیبهشت 1403

فروش "نهال صنوبر 3 متری" فقط به قیمت 15 هزارتومان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
فروش "نهال صنوبر 3 متری" فقط به قیمت 15 هزارتومان

نهال صنوبر رویال ترکیه گزینه ای عالی برای باغداران و کشاورزان است. این نهال ها با رشد سریع و عملکرد شگفت انگیز، به چوب با کیفیت و پرطرفدار تبدیل می شوند که می توانید از فروش آن به سود بالایی دست پیدا کنید.

رپرتاژ آگهی: همچنین، با حفظ محیط زیست و زیباسازی فضا، محافظت از درختان میوه در برابر باد و جایگزین شدن دیوار و حصار با درختان زینتی، صنوبرها گزینه ایده آل برای کسب درآمد و خلق فضای زیبا هستند. به جای خرید طلا، ملک یا هر نوع سرمایه گذاری دیگری، به خرید نهال صنوبر فکر کنید و از فروش چوب آن به سود بسیار بالا دست پیدا کنید. منتظر چه هستید؟! به روش های جذاب کسب درآمد با صنوبر فکر کنید!

صنوبر، درختی ارزان قیمت است که کشت و پرورش آن نیاز به صبوری دارد. صبری که نتیجه آن بسیاردلپذیر است و می تواند شما را به سود بسیار زیادی برساند. با خرید این درخت شما یک سرمایه گذاری ارزشمند خواهید داشت که می تواند در آینده ای نه چندان دور شما را به سود برساند. این درخت در برابر عوامل محیطی همچون تغییرات آب و هوایی مقاوم بسیار خوبی دارد و به همین خاطر می توانید در اکثر اقلیم های کشورمان ایران آن را کشت کنید. جدای از آن در برابر انواع بیماری ها و آفات هم مقاوم است و همین مقاوم بودن آن باعث شده تا اسودگی خاطر را برای باغداران به ارمغان بیاورد.

نهال صنوبر را در چه سنی تهیه کنیم؟

خرید صنوبر با سن بالا که وزن مناسبی هم دارد و اماده فروش می باشد همین امر هم باعث شده تا بسیاری از باغداران به فکر خرید صنوبر با سن بالا باشند اما این یک اشتباه محض است که می تواند سرمایه اولیه شما را هم از بین ببرد. در هر سرمایه گذاری بررسی جوانب و عوامل و موثر اولین قدم است و در کشت و پرورش نهال هم این موضوع صدق می کند. خرید نهال با سن بالا باعث کاهش گیرایی آن شده و درصد خطا را بیشتر می کند به همین خاطر یک ریسک خواهد بود که اگر سن مناسب کاشت کنید شما را چندین سال جلو می اندازد و سود کلان نصیبتان می شود و اگر هم سن نامناسب کشت کنید کل سرمایه و زمان خود را از دست خواهید داد حال انتخاب به شخص شما برمیگردد حاضر به ریسک هستید یا خیر؟

ما در رویال نهال، نهال صنوبر نیگرا با سن یکف دو و سه سال را به شما پیشنهاد می دهیم که هیچ ریسکی ندارد و بعد از گذشت دو الی 4 سال هم می توانید ان ها را برداشت کنید و به یک سود غیر قابل وصف برسید.

صنوبر ترک، بهترین انتخاب برای اقلیم های مختلف

رقابت بین صنوبر ترک و ایرانی همیشه بسیار داغ بوده اما چند وقتی است که صنوبرهای نیگرا ترکیه پیشی گرفته و صدر جدول فروش هستند دلیل این پیروزی سازگاری بالای نهال های صنوبر ترکیه است. این نهال ها در برابر کم آبی، سرما، بیماری و آفات مقاوم هستند و می توانید در مناطق مختلف کشور از شمال تا جنوب، شرق تا غرب از آن استفاده کنید. رشد سریع هم از دیگر مزیت های صنور ترکیه است که آن را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است. این نهال ها در مدت زمان کوتاهی رشد چشمیگیری خواهند داشت.

کاشت درخت صنوبر چگونه است؟

اگر تجربه کافی در باغداری و کشاورزی را نداشته باشید بی شک خرید صنوبر و کاشت آن برای شما یک چالش بزرگ خواهد بود. نگران نباشید، صنوبر نهالی کم دردسر است که تنها نیاز به صبر و حوصله دارد. کاشت درخت صنوبر کار بسیار ساده ای است و به چند مرحله اصلی نیاز دارد که عبارتند از:

1. انتخاب مکان مناسب: برای کاشت درخت صنوبر باید مکانی را انتخاب کنید که دارای خاک مناسب، نور کافی و آبدهی مناسب باشد. این نهال هر هفته یکبار نیاز به آبیاری دارد و در زمین هایی با درصد آهک کم هم به عمل می آید اما در زمین های شور به هیچ عنوان قابل رشد نیست.

2. آماده سازی خاک: قبل از کاشت درخت صنوبر، خاک باید به‌طور مناسب آماده شود. برای این منظور، خاک باید تخریب شده و با مواد آلی و کودهای حیوانی تقویت شود.

3. کاشت نهال: پس از آماده سازی خاک، نهال های صنوبر در فصل بهار یا پاییز به عمق حدود 20-30 سانتی متر در خاک کاشت می شوند.

4. آبدهی و نگهداری: پس از کاشت، درختان صنوبر باید به طور منظم آبدهی شود. نهال صنوبر نیاز به سربرداری ندارد اما باید علف های هرز اطراف ان را هرس کنید. البته که صنوبر نگرا ترکیه پاجوش ندارد و نگرانی از بابت رشد پاجوش هم نخواهید داشت.

5. مراقبت و نگهداری: بعد از کاشت، درختان صنوبر نیاز به مراقبت و نگهداری دارند تا رشد سالم داشته باشند. این مراقبت ها شامل آبدهی، تغذیه، حفاظت در مقابل آفات و... است. برخی گمان می کنند که با افزایش ابیاری میزان رشد نهال بیشتر می شود اما باید بدانید که هر درختی نیاز آبی مشخصی دارد و کافی است این نیاز را تامین کنید و آبیاری بیشتر از آن باعث آسیب به بافت نهال و ریشه آن می شود.

6. زمان برش: از سال 5 به بعد درختان شما تنومند شده و اماده برش هستند. می توانید به راحتی آن ها را برش بزنید.

از کاشت تا برداشت، رویال نهال همراه شما است

شما می توانید برای خرید نهال صنوبر نگرا ترکیه که به صورت وارداتی عرضه می شود، از رویال نهال اقدام کنید. مجموعه بزرگ رویال نهال با کارشناسان خبره خود اماده خدمت رسانی به شما کشاورزان و باغداران عزیز می باشد. می توانید برای دریافت مشاوره و خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین از مشاوره کشت و نگهداری هم بهره مند شوید. ما به شما کمک می کنیم تا زمین های خشک خود را آباد کنید و با کم ترین سرمایه به سود زیاد برسید. کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید و تنها با قیمت 15 هزارتومان نهال خود را تهیه کنید. حداقل فروش 300 اصله می باشد.

09141811520

09301811520

09981811520

جهت اطلاعات بیشتر و همچنین دیدن ارقام دیگر نهال به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

فروش "نهال صنوبر 3 متری" فقط به قیمت 15 هزارتومان 2
فروش "نهال صنوبر 3 متری" فقط به قیمت 15 هزارتومان 3
فروش "نهال صنوبر 3 متری" فقط به قیمت 15 هزارتومان 4