شنبه 29 اردیبهشت 1403

فریادشیران: وزارت ورزش و اقتصاد در کار خودشان مانده‌اند حالا می‌خواهند سرخابی‌ها را مدیریت کنند! / با این مالکیت، آینده استقلال و پرسپولیس تاریک است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

نادر فریاد شیران در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که در ادامه گزیده این مصاحبه را می‌خوانید: کارشناس فوتبال با انتقاد شدید از تقسیم مالکیت استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت اقتصاد اگر می توانست کاری کند، گرانی را مدیریت می کرد! نادر فریادشیران: هر دولتی می آید به خاطر نداشتن تدبیر و تخصص اشتباه می کنند و تصمیماتی می گیرند که دودش در چشم تیم ها و هوادارن می...

نادر فریاد شیران در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که در ادامه گزیده این مصاحبه را می‌خوانید:

کارشناس فوتبال با انتقاد شدید از تقسیم مالکیت استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت اقتصاد اگر می توانست کاری کند، گرانی را مدیریت می کرد!

نادر فریادشیران: هر دولتی می آید به خاطر نداشتن تدبیر و تخصص اشتباه می کنند و تصمیماتی می گیرند که دودش در چشم تیم ها و هوادارن می رود.

وزارت ورزش در کار خودش مانده و حالا تیم پرسپولیس را هم می خواهد مدیریت کند وزارت اقتصاد چه تجربه ای در تیم داری، دارد؟! فوتبال ما ورشکسته است چون آورده ای ندارد حتی در بورس فشارهای سیاسی باعث اتفاقات ناگوار شد. با این مالکیت، آینده استقلال و پرسپولیس تاریک است چرا که دولتمردان ما در ورزش آخرند.

کنایه کارشناس فوتبال به هیأت فوتبال تهران: شما پدر تیم های تهرانی را در آورده اید!

نادر فریادشیران: کسی که رئیس هیأت فوتبال تهران می شود از رئیس فدراسیون فوتبال هم بالاتر است. همه کسانی که از آقای شیرازی حمایت کردند مقصر اوضاع فعلی هیأت فوتبال تهران هستند.

نادرفریاد شیران درخصوص دربی صدم گفت: باتوجه به حواشی که رسانه‌ها قبل از هر دربی به آن می‌پردازند، تمام فکر و ذکر بازیکنان معطوف می‌شود روی این مباحث است، به همین دلیل باعث می‌شود تا از نظر فنی از سطح بالایی برخوردار نباشد؛ بازی از حساسیت بالایی داشت که همین موضوع باعث شد موقعیت زیادی برای دو تیم خلق نشود. تعویض‌های ساپینتو موثر نبود و نتوانست از آن جواب بگیرد.

نظر کارشناس فوتبال در مورد داوری دربی / انقدر بی انصاف نباشیم!

فریادشیران درباره داوری این بازی گفت: داوران دربی کمترین اشتباه را داشتند. در رسانه های کشور روی هند گولسیانی هنوز کارشناسان داوری به اتفاق نظر نرسیدند. بازی تمام شده و صحبت درمورد داوری بی نتیجه است.

تا قبل از بازی ملوان و سپاهان، شانس سپاهان خیلی بیشتر بود اما این مساوی شانسش را کم کرد هر تیمی فکر می کند قهرمان است و هر تیمی هم ناامید شده است، اشتباه است و هر سه تیم تا روز آخر شانس قهرمانی دارند.

انتهای پیام /