دوشنبه 16 مهر 1403

فسخ علیرضا بیرانوند قانونی است و باید تبرئه شود!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
فسخ علیرضا بیرانوند قانونی است و باید تبرئه شود!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثابت کرد که ایران کشور امن بوده و می‌توانیم میزبان شایسته در مسابقات بین‌المللی باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف تیم موهون باگان از لیگ قهرمانان آسیا سطح دو به دلیل عدم حضور در دیدار با تراکتور، اظهار داشت: متأسفانه تیم هندی با رفتار غیرحرفه‌ای به اعتبار مسابقات خدشه وارد کرد و تمامی شرایط برای برگزاری بازی آماده بود که حریف به بهانه نبود امنیت در ایران از سفر به تبریز انصراف داد. این در حالیست که سایر تیم‌های خارجی و تمامی عوامل برگزاری بازی دو تیم تراکتور و موهون باگان از جمله ناظر و تیم داوری بدون مشکل به ایران سفر کرده و در کمال آرامش و امنیت به کشورهایشان بازگشتند.

وی افزود: همه دیدند و بار دیگر ثابت شد که ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا بوده و با تدابیری که اندیشیده شده، قطعاً میزبان شایسته‌ای در مسابقات بین‌المللی خواهیم بود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در رابطه با تصمیمات داور مسابقه تراکتور - فولاد، گفت: انتظار می‌رود با حضور VAR اشتباهات داوری به حدأقل برسد. به نظرم سه صحنه مشکوک به پنالتی در داخل محوطه جریمه فولاد اتفاق افتاد که اتاق VAR باید داور را برای بازبینی صحنه فرا می‌خواند. همچنین در یکی از صحنه‌ها بازیکن حریف خطای خشن روی شجاع خلیل‌زاده مرتکب شد که آن صحنه هم نیاز به بررسی دارد. وقتی بازی با VAR برگزار می‌شود، تیم‌ها و هواداران انتظار دارند مثل همه جای دنیا تصاویر دوربین‌های پوشش دهنده بازی را بتوانند ببینند در غیر اینصورت نه تنها VAR کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند، بلکه ایجاد شائبه هم می‌کند.

وی ادامه داد: ما شکایتمان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم و پیگیر موضوع هستیم. البته خودمان هم باید تمرکز کافی را داشته باشیم تا دیگر امتیازات مفت از دست ندهیم.

مظفری‌زاده در خصوص حکم صادر شده برای پرونده علیرضا بیرانوند، گفت: براساس نظر کارشناسی وکیل باشگاه و وکیل شخصی آقای بیرانوند، فسخ ایشان قانونی بود و باید تبرئه شود. واقعیت این است که این پرونده ابعاد مختلفی داشته و آقایان نباید برای اینکه خودشان را تبرئه کرده و از زیر فشار رها شوند، شلوغ کاری کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای برای رسیدن به هدفشان از اهرم فشار رسانه‌ای استفاده می‌کنند و جالب است حتی برخی مجریان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی، به صورت میلی و براساس علایق رنگی رفتار کرده و جانبداری می‌کنند. خودشان دَم از برقراری عدالت می‌زنند، ولی در عمل از کوچکترین فرصت پخش زنده برای ایجاد فشار علیه بیرانوند استفاده می‌کنند. مگر شما قاضی یا حقوقدان هستید که با صراحت در خصوص پرونده پیچیده فسخ بیرانوند با پرسپولیس اظهار نظر می‌کنید؟ متأسفم برای صدا و سیما و برخی رسانه‌ها که اجازه می‌دهند افراد بدون تخصص در خصوص موضوع حقوقی اظهار نظر کارشناسی کنند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: ما و علیرضا بیرانوند به اندازه کافی باتجربه هستیم که دچار این حاشیه‌سازی‌ها نشویم و کارهای مربوط به این پرونده را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. هیچ‌گاه وارد بازی رسانه‌ای آنان نمی‌شویم.

258 258

کد خبر 1968000