دوشنبه 9 مهر 1403

فصل جدید «سیمای خانواده» وارد حوادث لبنان شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فصل جدید «سیمای خانواده» وارد حوادث لبنان شد

فصل جدید برنامه «سیمای خانواده» که به تازگی روی آنتن شبکه یک رفته با شهادت سیدحسن نصرالله از ابتدای هفته تا روز پنجشنبه به صورت ویژه به اتفاقات لبنان و محور مقاومت می‌پردازد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «سیمای خانواده» مدتی است به آنتن شبکه یک سیما برگشته و احسان نیلی در مقام تهیه‌کنندگی حضور دارد. این برنامه به واسطه شهادت سیدحسن نصرالله و اقدامات تروریستی در بیروت، از ابتدای هفته تا روز پنجشنبه به صورت ویژه به اتفاقات لبنان و محور مقاومت می‌پردازد. «سیمای خانواده» این روزها با رویکرد اصلاح سبک زندگی از شبکه یک سیما پخش می‌شود، با تغییر رویکرد با کارشناسان و مهمانان مختلف در فضای خانوادگی وارد بحث درباره شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و اتفاقات منطقه شده است.

این برنامه با اجرای فرشته ایزدی، زهرا شوقی، فاطمه رضاپور هر روز ساعت 11 صبح به صورت ویژه با محوریت کشور لبنان، حمله و بمباران رژیم غاصب اسرائیل به مناطق مردمی و ترور فرماندهان ارشد مقاومت پخش خواهد شد.

شهادت سیدحسن نصرالله، کنداکتور تلویزیون را تغییر داد

سیمای خانواده در این ایام هر روز میزبان یک خانواده شهید و یک کارشناس خواهد بود و تا به امروز خانواده شهید دقایقی، خانواده شهید بیدی و‌.... و کارشناسانی چون مهدیه شادمانی، کبری خزعلی، لیلا وصالی و... در برنامه حاضر شده‌اند.

سری جدید «سیمای خانواده» از گروه اجتماعی شبکه یک به مدت زمان 50 دقیقه هر هفته ساعت 11 صبح روی آنتن می‌رود.