یک‌شنبه 15 مهر 1403

فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند / سردرگمی والدین و خواب سنگین مسئولین

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند / سردرگمی والدین و خواب سنگین مسئولین

زهرا منتظری گفت: فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند و والدین نیز در استان دچار سردرگمی شده اند زیرا نمی دانند برای اوقات فراغت خود به کجا مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا منتظری کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: خبر کلاهبرداری اینترنتی یک نخبه دانشگاه شریف توجه ها را به خود جلب کرد، دانشجویی که توانسته بود به درخواست یک فوتبالیست معروف، صفحه اینستاگرام تیم خارجی را هک کند.

وی ادامه داد: دانشجوی نخبه ای که به دلیل نداشتن کار، در یک هتل بزرگ کار می کند و با فوتبالیست ها دوست می شود و برای نشان دادن استعداد خود درگیر می شود. منتظری افزود: باید استعدادهای دانشجویان شناسایی و در مسیر درست قرار گیرد. این کارشناس تصریح کرد: این یک نمونه مثال کوچک بود که دیروز در خبرگزاری ها رسانه ای شد اما از این دست مثال ها کم نداریم. وی گفت: فصل اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم حیاتی است و اگر به درستی برنامه ریزی شود، شما توانسته اید فرزند خود را در راه سعادتمندی هدایت کنید. منتظری ادامه داد: دانشجویی که توانسته است صفحه پیج یک تیم خارجی را هک کند پس استعدادهای زیادی داشته که به دلیل نداشتن فرصت بروز، به خطا روی آورده و درگیر شده است. این کارشناس با بیان اینکه شناسایی استعدادها و هدایت آنها به مسیر صحیح ضامن موفقیت شغلی فرزندان می شود، بیان کرد: متاسفانه در دنیای مجازی غرق شده ایم و با بی برنامگی فرزندان خود را بزرگ می کنیم. وی افزود: اگر امروز برای آینده فرزندان برنامه ریزی و هزینه نکنیم باید در آینده برای خارج شدن آنها از باتلاق آسیب های اجتماعی هزینه کنیم. منتظری با بیان اینکه فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند، عنوان کرد: این مهم بسیار نگران کننده است و والدین نیز در استان دچار سردرگمی شده اند زیرا نمی دانند برای اوقات فراغت خود به کجا مراجعه کنند. این کارشناس تصریح کرد: مسئولین استان البرز فصل تابستان را در یابید و برای جمعیت قابل توجه ای از فرزندان این استان برنامه های غنی برای اوقات فراغت تدارک ببینید. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایران کوچک سرشار از استعدادهای گوناگون و بی بدیل است که باید زمینه را برای شناسایی و ظهور و بروز آنها فراهم کنیم و این با تدبیر مسئولین و همت والدین محقق می شود. انتهای پیام /