پنج‌شنبه 5 مهر 1403

فوتبال، کوراش، تنیس روی میز، اسکیت، تیراندازی / زنده از قلب هانگژو: در انتظار شروع طوفان طلایی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فوتبال، کوراش، تنیس روی میز، اسکیت، تیراندازی / زنده از قلب هانگژو: در انتظار شروع طوفان طلایی!

کاروان ورزشی ایران در روز هستم بازی ها در 10 رشته ورزشی نماینده خواهد داشت و همچنان امیدوار به افزایش تعداد طلاهای خود است.

به گزارش "ورزش سه"، جایگاه دهمی ایران با 3 طلا، 11 نقره و 11 برنز تا پایان روز هفتم نگرانی های زیادی را بابت ادامه این روند و کمبود مدال طلا جهت صعود در جدول افزایش داده است. با این حال کاروان ایران امیدوار به روزهای آینده و رشته های پرمدال است. امروز و در روز هشتم ورزشکاران در رشته هایی همچون تنیس روی میز، تیراندازی، تیروکمان، شطرنج، قایقرانی، هندبال، فوتبال، دوومیدانی، اسکیت و کوراش به میدان رفته اند؛ اگرچه فقط در چند رشته توزیع مدال انجام می شود. به هر حال باید نشست و دید در روز هشتم بازی ها اتفاق ویژه ای برای کاروان ایران رخ خواهد داد یا بازهم نقره و برنز ورزشکاران ما را راضی خواهد کرد. در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز هشتم بازی های آسیایی هانگژو همراه ما باشید:

اسکیت 5:01: مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران اعزامی به بازی های آسیایی 2022 هانگژو ساعت 9 صبح امروز (یکشنبه 9 مهر) به وقت محلی در ماده 1000 متر و در استادیوم Qiantang Roller Sports Centre با حضور نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد در بخش زنان و محمد امین حیدری و کیارش شامحمدی در بخش مردان برگزار شد. 5:0:7: در پایان دور اول بخش زنان و بین هشت شرکت‌کننده، ملیکا منوچهری راد 1.37.217 با زمان و نگین شیخی با زمان 1.38.414 به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند. 5:08: در بخش مردان هم کیارش شامحمدی و محمد امین حیدری موفق شدند راهی مرحله بعدی شوند، بدین ترتیب تمام اسکیت‌بازان کشورمان موفق شدند مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

قایقرانی 5:13: هیوا افضلی در دور مقدماتی رقابت های کانو یک نفره 200 متر با نمایندگان ازبکستان، ویتنام و چین رقابت کرد با زمان 55 ثانیه و دویست و هفتاد و هشت صدم ثانیه در رده پنجم قرار گرفت. 5:14: سه نفر اول مستقیما راهی فینال شدند و دو نفر بعدی به نیمه نهایی رسیدند. افضلی تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال تلاش می کند.

فوتبال، کوراش، تنیس روی میز، اسکیت، تیراندازی / زنده از قلب هانگژو: در انتظار شروع طوفان طلایی! 2
فوتبال، کوراش، تنیس روی میز، اسکیت، تیراندازی / زنده از قلب هانگژو: در انتظار شروع طوفان طلایی! 3