شنبه 15 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.

وب‌گاه گسترش

مسعود مرادی ناظر داوری دربی 100 گفت: اگر اعتراض ساپینتو به شکلی بود که داور بخواهد به کمیته انضباطی نامه بنویسد از کارت‌های زرد یا قرمز خود استفاده می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد به تیم داوری دربی 100 بی‌احترامی نکرده است.

وب‌گاه ورزش سه

پلیس تورین 171 هوادار یوونتوس را پیدا کرده که در بازی رفت یووه و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، به لوکاکو توهین نژادپرستانه کرده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنا نوشت: مسعود مرادی ناظر داوری دربی 100 گفت: اگر اعتراض ساپینتو به شکلی بود که داور بخواهد به کمیته انضباطی نامه بنویسد از کارت‌های زرد یا قرمز خود استفاده می‌کرد.

وب‌گاه گسترش

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، پیش از دیدار روز گذشته این تیم برابر لچه، دچار مصدومیت شد و طبق ادعای کوریره دلا سرا دیگر قادر به همراهی میلان نیست.

وب‌گاه فرارو

آیا جریمه جدیدی در انتظار سرمربی استقلال است؟

وب‌گاه ورزش سه

طبق ادعای دیایو اسپورت، بارسلونا با ژوائو کانسلو و مدیران سیتی در زمستان به توافق رسیده بود ولی در نهایت پپ گواردیولا مانع این انتقال شد.

وب‌گاه ورزش سه

میکل آرتتا و پر مرتساکر در یک روز به آرسنال پیوستند اما هیچوقت تصور نمی‌کردند 12 سال بعد، کل باشگاه را از بالا تا پایین اداره کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به افزایش سوت‌های بحث‌برانگیز که در دربی 100 هم ادامه پیدا کرد، فدراسیون فوتبال باید سرعت بخشیدن به روند ورود کمک داور ویدئویی را در اولویت اصلی برنامه‌هایش قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود درخشش‌های اخیر برای تیم کارلو آنچلوتی، بال اسپانیایی رئال مادرید ممکن است مجبور به ترک این تیم شود.

وب‌گاه فرارو

کانون مربیان فوتبال ایران بیانیه جدیدی منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مثل همه دربی‌ها، پس از بازی 90 دقیقه‌ای در آرایش تهاجمی نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال به نتیجه تساوی انجامید.