چهارشنبه 18 مهر 1403

فوتسال در کانون توجه وزیر جدید ورزش (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فوتسال در کانون توجه وزیر جدید ورزش (عکس)

احمد دنیامالی عصر روز یکشنبه بازدیدی از تمرین شاگردان شمسایی داشت که در آستانه حضور در جام جهانی قرار دارند.

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی فوتسال 2024 از بیست‌وچهارم شهریور در ازبکستان آغاز می‌شود و ملی‌پوشان ایران با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم‌گروه هستند.

اردوی تیم ملی پس از پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد و حالا چند هفته‌ای می‌شود که وحید شمسایی و شاگردانش در مرکز ملی فوتبال اردو زده‌اند. در این بین یک سفر خارجی و برگزاری دو بازی دوستانه با قرقیزستان در دستور کار قرار گرفت تا تیم ملی با آمادگی بهتری به جام جهانی برود و البته مسئولان فدراسیون نتوانستند بازی‌های خوبی برای تیم شمسایی تدارک ببینند و دو بازی مقابل کرواسی هم با انصراف کروات‌ها لغو و تیم دیگری هم جایگزین نشد.

در این شرایط وزیر ورزش عصر روز یکشنبه به مرکز ملی فوتبال رفت و با وحید شمسایی و شاگردانش از نزدیک ملاقات داشت تا دغدغه‌های آنها را بشنود و در کنار قول‌هایی که برای بهبود وضعیت ورزش در تمام رشته‌ها داده، فوتسال را هم به عنوان یکی از رشته‌های با پتانسیل در ایران زیر نظر داشته باشد.

گفتنی است، شاگردان وحید شمسایی تا روز دوشنبه در تهران به تمرینات خود ادامه می‌دهند و صبح روز سه‌شنبه عازم مشهد مقدس خواهند شد تا پس از زیارت حرم امام رضا (ع)، برای شرکت در جام جهانی فوتسال، با پروازی اختصاصی به ازبکستان سفر کنند.

فوتسال در کانون توجه وزیر جدید ورزش (عکس) 2
فوتسال در کانون توجه وزیر جدید ورزش (عکس) 3
فوتسال در کانون توجه وزیر جدید ورزش (عکس) 4
فوتسال در کانون توجه وزیر جدید ورزش (عکس) 5