دوشنبه 23 مهر 1403

فوت 2 جوان در رامسر بر اثر مصرف مشروبات الکلی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
فوت 2 جوان در رامسر بر اثر مصرف مشروبات الکلی

این 2 نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند. مشروبات الکی به شدت روی سلامت اثر دارد و تأکید می‌نماییم که سلامت خود را به مخاطره نیندازند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از فوت 2 جوان بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد. به گزارش انتخاب رزا پور سید رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با تایید خبر فوت 2 نفر در این شهرستان به خاطر مصرف مشروبات الکی، گفت: این 2 نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند. او افزود: مشروبات الکی به شدت روی سلامت اثر دارد و تأکید می‌نماییم که سلامت خود را به مخاطره نیندازند. با وجود حرمت شرعی و غیرقانونی بودن مصرف مشروبات الکلی در کشور، متأسفانه برخی از جوانان مورد اغفال فروشندگان این ماده مست کننده قرار می‌گیرند و این گونه با جان خود بازی می‌کنند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مشروبات تقلبی همچنان قربانی می‌گیرد / افزایش شمار مسمومین در هرمزگان مشروبات الکلی در ایران: تولید پاریس یا رباط کریم؟! مسأله این است! روزنامه جوان: دسترسی به مشروبات الکلی بسیار آسان شده فوت 6 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در رباط‌کریم تهران تماشاخانه

بی‌بی لوعه؛ تاریخ زنده یک شهر و مادر دارخوین / زنی که بیش از یک قرن در خوزستان زندگی کرده‌است / در 107 سالگی همچنان هشیار و مهربان / زنی که 8 سال در خط مقدم جنگ ماند (فیلم)

پیشنهاد ماسک به زاکربرگ: رقابت در قفس / زاکربرگ: لوکشین بفرست / ماسک: هشت گوشه وگاس (فیلم)

فیلم های دیگر
فوت 2 جوان در رامسر بر اثر مصرف مشروبات الکلی 2
فوت 2 جوان در رامسر بر اثر مصرف مشروبات الکلی 3
فوت 2 جوان در رامسر بر اثر مصرف مشروبات الکلی 4