سه‌شنبه 17 مهر 1403

فیلترینگ با نگاه کارشناسی گشایش می‌یابد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
فیلترینگ با نگاه کارشناسی گشایش می‌یابد

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع فیلترینگ گفت: گشایش در بحث اینترنت حتما اتفاق خواهد افتاد اما با کار کارشناسی این مهم انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «ستار هاشمی» عصر سه‌شنبه 17 مهر 1403 در حاشیه مراسم روز جهانی پست در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات به هیچ عنوان اعتقادی به اینترنت طبقاتی ندارد، افزود: گشایش در بحث اینترنت حتما اتفاق خواهد افتاد اما با کار کارشناسی این مهم انجام می‌شود. این یک مطالبه عمومی است و به آن توجه خواهیم کرد. وی درباره بحث فیبرنوری و لزوم بازنگری در نحوه اجرای آن گفت: در پروژه فیبرنوری تکلیفی برای ایجاد 20 میلیون پوشش داریم، اپراتورهای ما نیز تکلیف دارند که در زمان مشخصی این اتصال را دایر کنند.

هاشمی افزود: برخی کاربران می‌گویند در بازه زمانی مشخص این اتصال برقرار نشده است. به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کردیم که در این خصوص ورود کرده و بررسی‌های میدانی لازم را انجام دهند تا بازنگری در این بخش انجام شود. ما توسعه فیبرنوری را با نگاه توسعه شبکه و ارتقای کیفیت آن دنبال می‌کنیم.

خبر مرتبط رفع فیلترینگ در یک مسیر قانونی و منطقی حل می‌شود

اقتصادنیوز: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد که مساله ساماندهی و ارتقای سرعت اینترنت و رفع فیلترینگ در یک مسیر قانونی و منطقی حل می‌شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فیلترینگ با نگاه کارشناسی گشایش می‌یابد 2