جمعه 8 تیر 1403

قاضی زاده هاشمی به دولت روحانی تاخت / دوستان آقای پزشکیان می‌خواهند مردم را بترسانند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
قاضی زاده هاشمی به دولت روحانی تاخت / دوستان آقای پزشکیان می‌خواهند مردم را بترسانند

اقتصادنیوز: چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع مسایل سیاسی و سیاست خارجی اختصاص داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: دکتر پزشکیان مطالب درستی مطرح می کنند اما حداقل با حرف های مشاوران و نمایندگانشان مرزبندی کنند، ما عمق استراتژیک کشورهای همسایه هستیم و آن ها هم همینطور. تا اقتصاد آن ها درست نشود برای ما هم درست نمی شود.

او افزود: آقای پزشکیان روزی رئیس جمهور ایران به ترکیه می رفت خیابان های این کشور بسته می شود و مردم این کشور می گفتند ما شعار می توانیم ایران را هدف قرار دهیم. متاسفانه وقتی که دولت یازدهم و دوازدهم روی کار آمد ما عقب افتادیم چون آن نهضت فعالیت و ساخت و ساز متوقف شد و الان هم که شهید رئیسی آمدند این روند را دوباره آغاز کنند، برخی دوستان دوباره طلبکار شدند. ما در دولت شهید رئیسی دنبال بهبود تقویت جایگاه ایران هستیم. ما نباید داشته های خود را ارزان بفروشیم.

این نامزد انتخابات گفت: برادر عزیزم جناب آقای پورمحمدی درباره سیاست خارجی نکاتی را مطرح کردند، ما تا قبل از دهه 90 مسئله قهر مردم را نداشتیم. اوج مشارکت مردم سال 88 است اما چرا بعدها اتفاقی افتاد که مردم با صندوق ها قهر کردند و امروز دوستان آقای پزشکیان می خواهند با ترساندن مردم از امور موهوم که خودشان رقم زدند آن ها را وادار به رای دادن کنند. اتفاقی که سر بنزین افتاد، فارغ از گرانی و... اینترنت و... امروز مسئولیت دارند و قائم مقام ستاد آقای پزشکیان است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.