سه‌شنبه 29 خرداد 1403

قالیباف: دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قالیباف: دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد + فیلم

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف با تاکید بر اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، یادآور شد: در حقیقت مدیریت کشور در سطح بالای اجرایی را باید به فردی داد که بتواند این موضوع را مدیریت کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اصلاحات اقتصادی را ضروری دانست و گفت: همه خانواده‌های ایرانی به ویژه کارمندان و کارگران که حقوق ثابت دارند، احساس می‌کنند دخل و خرج زندگی‌شان با هم نمی‌خواند.

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه جمعه - 25 خردادماه - از ساعت 22 و 45 دقیقه با حضور در برنامه «میزگرد اقتصادی» شبکه یک سیما، دیدگاه‌ها، راهبردها و برنامه‌های خود را در حوزه اقتصادی تشریح کرد.

در این نشست مجید شاکری و سید امیرسیاح به عنوان مشاوران محمدباقر قالیباف و حسین حسین زاده بحرینی، داود دانش جعفری و یحیی آل اسحاق در مقام کارشناسان سوال‌کننده از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

قالیباف در سخنان ابتدای این برنامه با تحلیل شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: امروز همه خانواده‌های ایرانی به ویژه کارمندان و کارگران که حقوق ثابت دارند، احساس می‌کنند دخل و خرجشان با هم نمی‌خواند، باید اصلاحات اقتصادی انجام دهیم برخی ریشه در مسائل داخلی و برخی هم مانند تحریم ها ریشه در خارج است که نقشه دشمنان است.

این خبر تکمیل می‌شود...

سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه 8 تیر 1403 برگزار می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید