چهارشنبه 13 تیر 1403

قالیباف را دوست داشتیم، داریم و خواهیم داشت

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
قالیباف را دوست داشتیم، داریم و خواهیم داشت

کاربران شبکه‌های اجتماعی از تخریب‌های ناجوانمردانه علیه محمدباقر قالیباف نوشتند و برای او در مجلس دوازدهم آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش مشرق، آنچه بر سر قالیباف رفت، یکی از سهمگین‌ترین ترور شخصیت‌های بعد از انقلاب بود. ترور شخصیتی که احتمالاً بخش بسیار زیاد دودش هم در چشم نظام رفت. چون برای جمع کثیری از مردم، فرقی بین سعید و باقر و ابراهیم نیست!

با اتمام رقابت‌های انتخاباتی، کاربران شبکه‌های اجتماعی با سلایق مختلف در نوشته‌هایی از محمدباقر قالیباف تشکر کردند و تخریب‌ها علیه او را بی‌سابقه دانستند که اجر خدمات او را نزد پروردگار بیشتر خواهد کرد.

کاربران قالیباف را مدیر اجرایی قوی در جمهوری اسلامی دانستند و برای او در مجلس دوازدهم آرزوی موفقیت داشتند. کاربران تأکید کردند حضور او در مجلس می‌تواند با پیگیری‌های تقنینی و نظارتی موجب پیشرفت و کارآمدی دولت چهاردهم شود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

حسام‌الدین براتی:

قوی‌ترین مدیر اجرایی جمهوری اسلامی که از ابتدای انقلاب تا امروز با فدا کردن آسایش و آرامش شخصی، لحظه‌ای از کار و تلاش برای مردم دریغ نکرده با یقین محمدباقر قالیباف است؛ کسی که آماج سنگین‌ترین و مخرب‌ترین حملات و تهمت‌های ناجوانمردانه بوده... عمیقاً معتقدم تنها چیزی که حقیقت وجودی او را به مردم نشان می‌دهد آرزوی دیرینه او یعنی شهادت است. برایش از صمیم قلب دعا می‌کنم به قافله رفیقانش متصل شود.

محمد شیروانی:

آنچه بر سر قالیباف رفت، یکی از سهمگین‌ترین ترور شخصیت‌های بعد از انقلاب بود. ترور شخصیتی که احتمالاً بخش بسیار زیاد دودش هم در چشم نظام رفت.

چون برای جمع کثیری از مردم، فرقی بین سعید و باقر و ابراهیم نیست! مردم، جمع آن‌ها را «نظام» می‌دانند. شاید بتوان گفت نتیجه «بخشی» از این رفتارها هم شد مشارکت 39 درصدی که تازه پزشکیان در آن پیشتاز است.

خلاصه اینکه قالیباف با انصراف در 96 و ماندن در 1403 نشان داد نه‌تن‌ها حب قدرت ندارد، بلکه همیشه آماده ایثار به نفع مردم و انقلاب اسلامی است و ان‌شاءالله «شهادت» پاداش مجاهدت‌های او باشد.

مهدی حاجی‌پور:

ریزش سنگین رأی قالیباف هم در انتخابات مجلس و هم انتخابات ریاست‌جمهوری نشون میده که جریان تحریف و تخریب شخصیت‌های نظام با دروغ و لجن‌پراکنی جواب داده و کارفرما برای بقیه کارگزاران نظام هم پروژه‌بگیران رو به صف خواهد کرد!

کیان مهزاد:

محمدباقر قالیباف کارآمد مظلوم است. او آماج تخریب‌های خودی و غیرخودی است. اگر، چون اویی در جبهه اصلاحات بود، بارها از او رئیس‌جمهور ساخته بودند. ان‌شاءالله در ادامه مجلس دوازدهم بتواند با قدرت و با نظارت و تقنین کار کشور را جلو ببرد.

احسان عبادی:

حاج باقر تو هم همانند رئیسی باید شهید شوی تا قدرت را بدانند. ان‌شاءالله به زودی آقا برایت بگوید: «قالیباف عزیز خستگی نمی‌شناخت، دلم برای او سوخت...» سر تابوت شهادتت همه همصدا با آقا می‌گوییم اللهم انا لانعلم منه الا خیرا...

حسین طاهری:

حاج باقر قالیباف عزیز درود بر شرف و غیرت و مردانگی شما که همواره برای پیروزی‌های جبهه انقلاب در مسیر همدلی و اتحاد تلاش کردید و حالا وظیفه ما سربازان انقلاب اسلامی رأی‌واحد در حمایت از جبهه‌های انقلاب تا تشکیل دولت و مجلس انقلابی است.

نصرالله پژمانفر:

جلیلی و قالیباف دو رزمنده جبهه ولایتند. ملعون است کسی که یک کلمه علیه این دو بگوید... 8 تیر تمام شد... همه در کنار هم در روز 15 تیر.

محمد اکبرزاده:

دلم برای قالیباف سوخت...

احمد روستایی:

قالیباف را دوست داشتیم، دوست داریم و دوست خواهیم داشت. حضور او در انتخابات قطعاً مؤثر بود و تأثیرش در هفته آینده هم مؤثر خواهد بود. حضور او باعث شد گفتمان کارآمدی در انتخابات برجسته باشد. به امید موفقیتش در مجلس دوازدهم.