پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

قالیباف: قانون مهم است ولی اگر اجرا نشود اعتبارش بیشتر از یک کاغذ نیست / از گرانی و تورم شرمنده هستیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
قالیباف: قانون مهم است ولی اگر اجرا نشود اعتبارش بیشتر از یک کاغذ نیست / از گرانی و تورم شرمنده هستیم + فیلم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با مردم» گفت: امروز کشوری مستقل و آزاد هستیم. پیام انقلاب، فراخوان یک حرکت بزرگ برای ساختن آینده‌ای متفاوت از گذشته بود و به خاطر همین پیام مورد حمله معارضان داخلی و تهاجم خارجی قرار گرفت. وی افزود: ما 8 سال جنگ تحمیلی را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشتیم و 35 سال دیگر را...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با مردم» گفت: امروز کشوری مستقل و آزاد هستیم. پیام انقلاب، فراخوان یک حرکت بزرگ برای ساختن آینده‌ای متفاوت از گذشته بود و به خاطر همین پیام مورد حمله معارضان داخلی و تهاجم خارجی قرار گرفت. وی افزود: ما 8 سال جنگ تحمیلی را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشتیم و 35 سال دیگر را در جنگ نیابتی در فشارهای جنگ شناختی و در رأس آن در یک تحریم ظالمانه اقتصادی گذراندیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمنان ما به دنبال این بودند که بتوانند ملت ما را از آینده خود ناامید و از گذشته خود پشیمان کنند و حال آنان را پریشان کنند؛ اما ایران عزیز ما و ملت ما همچنان سَروی بلند قامت و مستحکم ایستاده و از همه دشمنی‌ها و سختی‌ها و ناملایمات عبور کرده است و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

وی افزود: ایران عزیز و قوی ما با قدرتی که کسب کرده‌، ایده مقاومت و عمل به وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منطقه‌ای و جهانی، یک بازیگر اصلی در صحنه منطقه و بین‌المللی است.