پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

قالیباف: همه کشورها حسرت قدرت ما را می‌خورند / مدیری که امکانات می‌خواهد توان تحول ندارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قالیباف: همه کشورها حسرت قدرت ما را می‌خورند / مدیری که امکانات می‌خواهد توان تحول ندارد

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با مردم» گفت: مدیری که امکانات می‌خواهد توان تحول ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعداز ظهر شنبه -26خردادماه - از ساعت 18 و 30 دقیقه مهمان برنامه «با مردم» از شبکه یک سیما بود.

وی که با شعار «خدمت و پیشرفت» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده، در این برنامه محورها و برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد.

سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقرقالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی ومسعود پزشکیان 6 نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، جمعه 8 تیر 1403 برگزار می‌شود.

وی در این برنامه گفت: در حوزه دفاعی توانسته ایم در قدرت بازدارندگی جهان باشیم که همه کشورها به قدرت ما حسرت می‌خورند باید در مسیر پیشرفت گام برداریم.

وقتی دشمن به سرزمین حمله کرد بدون آموزش و سازماندهی خاص و با حداقل تجهیزات به جبهه رفتیم همه باور و ایمان داشتیم و گوش به فرمان امام بودیم و برای دفاع از وطن و ناموس با انگیزه بودیم.

قالیباف تأکید کرد: امروز می توان با افتخار بیان کرد که ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده که می توان در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت را به سمت پیشرفت و در حقیقت از پایایی به سمت پویایی برد.

ادامه دارد...

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید