شنبه 9 تیر 1403

قالیباف یا جلیلی؟

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
قالیباف یا جلیلی؟

به گزارش الف عبدالحسین روح الامینی نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم شریف و انقلابی ایران نوشت:

جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخاباتی مهم و تعیین کننده قرار گرفته است. نادیده گرفتن فرصت ها و واقعیت ها ممکن است مانعی در مسیر پیشرفت کشور ایجاد کند. بررسی های کارشناسی مطابق با پژوهش های جامعه شناختی موید این است که از چهار نفر نامزدی که از مواضع انقلاب اسلامی دفاع می کنند و به راه و روش شهید آیت الله رئیسی وفادارند، آقایان جلیلی و قالیباف رأی بالاتری داشته و پیروزی یکی از آن دو مانع شکل گیری دولت سوم آقای روحانی خواهد شد.

مطلوبترین حالت، باقی ماندن آقای قالیباف در رقابت و تجمیع آرا بر ایشان است زیرا در صورت کنار رفتن آقای قالیباف یا عدم حضور ایشان در دور دوم، درصد قابل توجهی از کسانی که به آقای قالیباف رای می دهند، رای خود را به رقیب آقای جلیلی خواهند داد.

بر این اساس در عین تأکید بر شایستگی های هر یک از نامزدهای جریان انقلابی، از شما ملت شریف درخواست می کنیم، با تمرکز و تجمیع آرا بر روی آقای قالیباف، پیروزی جریان انقلابی را تقویت نمایید. تأکید می کنیم این پیشنهاد به معنی ترجیح یکی از این دو برادر انقلابی بر آن دیگری نیست بلکه به معنی توجه به واقعیت های میدانی است که در روزهای اخیر صورت گرفته است. والعاقبه للمتقین