دوشنبه 1 تیر 1405

قرارگاه احمدابن موسی با 15 محله در شیراز فعال شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قرارگاه احمدابن موسی با 15 محله در شیراز فعال شد

با حضور مسئولان استانی پایگاه مقاومت بسیج ابوذر در محله سنگ سیاه شیراز افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوذر گفت: از آن جایی که کلانشهر شیراز، محلات کمتر برخوردار زیادی را در خود دارد و نیاز به توجه است که در ابعاد مختلف به آنان رسیدگی شود سپاه استان در این رابطه قرار گاهی را با عنوان قرارگاه احمد ابن موسی در شیراز تشکیل داد.

وی بیان کرد: قرار گاه احمد ابن موسی ماموریت دارد همه نهادها و سازمان هایی را که می توانند در این رابطه تاثیر گذار باشند را هماهنگ کند که این کار با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار فارس، فرماندار، شهردار شیراز انجام شود. سردار بوعلی تصریح کرد: تشکیل قرارگاه امروز با 15 محله در شیراز آغاز شد که 31 محله هدف گذاری شده و هم اکنون در محله سنگ سیاه که از محلات بافت تاریخی شیراز و در مجاورت حرم مطهر شاهچراغ (ع) قرار دارد طرح های متعددی اجرا شده است.

انتهای پیام