سه‌شنبه 3 مهر 1403

قرار با «وندی» در شبکه نمایش

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
قرار با «وندی» در شبکه نمایش

فیلم سینمایی «وندی» در گونه درام، فانتزی و هیجانی محصول آمریکا در سال 2020 قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی و صدابردار آن علی شریفی است. بابک اشکبوس، مهوش افشاری، فاطمه اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، ناهید امیریان، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، مینا شجاع، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، نغمه عزیزی پور، کوروش فهیمی، امیرصالح کسروی، اکبر منانی، مریم مهماندوست، صنم نکواقبال، مونا همایی پور، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که وندی دختر بچه‌ای است که به همراه برادران دو قلویش پا به سرزمینی عجیب می‌گذارند. جایی که بچه‌ها بزرگ نمی‌شوند، مگر آن که غم و ناراحتی بر آنها مستولی شود.

فیلم «وندی» بر اساس داستان بسیار مشهور پیتر پن ساخته شده است. همچنان که در داستان اصلی نیز یکی از شخصیت‌ها وندی نام دارد. از نکات قابل توجه فیلم نحوه‌ی فیلمبرداری و قاب بندی آن است که با حالتی شناور و آزادانه جهان کودکانه و سرخوش را برای مخاطب تداعی می‌کند. داستان فیلم هم به خاطر فضای فانتزی آن برای مخاطب کودک و نوجوان جذاب و سرگرم کننده است. فیلم نامزد 6 جایزه از جشنواره‌های مختلف بین المللی شده است.

شبکه‌ی نمایش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.