دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

قرار داد واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس امضا شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
قرار داد واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس امضا شد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان قرارداد واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس بعد از گذشت 20 سال در قالب واگذاری به افراد و شرکت های دارای اهلیت و تخصصی انجام شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در مراسم امضای قرارداد واگذاری سرخابی ها گفت: مسئله واگذاری بر اساس اهلیت و تخصص است و ما مثر هستیم اگر واگذاری صورت می گیرد به صورت کامل و با جزئیات و شفاف انجام شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم تعداد زیادی واگذاری نداشته ایم و تنها یک واگذاری صورت گرفت آن هم از محل پتروشیمی خلیج فارس انجام شود که توسط یک خریدار تخصصی صورت گرفت.

او گفت: اصرار امروز دولت مبنی بر آن بوده که یک واگذاری مهم با چشم انداز بلند مدت باشد تا دوباره این مبالع به دولت بازگردانده نشود و خرید در این بخش به صورت حرفه ای وبا ضوابط مالی واقتصادی صورت گیرد و کار به صورت حرفه ای و کامل توسط خریداران مراعات شود.

وی افزود: همکار ملی و همدلی رمز رفع موانع بود که پیش از این حل نشدنی بود ودر حال حاضر با توجه به آنکه روح همدلی در فضای وزش ایران حاکم شده و این موضوع به تمامی بخش ها سرایت کرده است و این امر یک اقدام سیاستی همراه با تدبیر ملی بوده است.

خاندوزی بیان کرد: این یک اتفاق به ظاهر ناشدنی بود که از 20 سال پیش مطرح شده بود اما امروز تحقق یافت و همواره این موضوع یادمان بوده که پیش از این اعلام میشد که از این حرف ها گوشمان پر بوده و زیاد گفته شده بود اما در دولت های گذشته این موضوع محقق شده و ما شاهد آن هستیم که امروز در پنجم اردیبهشت ماه جشن همدلی برای واگذاری سرخآبی ها را برگزار کردیم.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم دولت خاتمه پروژه های ناتمام است. واگذاری دو باشگاه پر طرفدار استقلال و پرسپولیس یکی دیگر از این پروژه ها است.

براساس این گزارش امروز با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس واستقلال مراسم امضای قرارداد واگذای سرخابی ها انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی