دوشنبه 28 خرداد 1403

قرعه کشی جام جهانی فوتسال؛ ایران به فرانسه رسید

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قرعه کشی جام جهانی فوتسال؛ ایران به فرانسه رسید

قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان امروز یکشنبه 6 خرداد در شهر سمرقند برگزار شد. قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان امروز یکشنبه 6 خرداد در شهر سمرقند برگزار شد. به گزارش عرشه آنلاین، این دوره از بازی‌های جام جهانی از 14 سپتامبر (24 شهریور) تا 6 اکتبر 2024 (15 مهر) برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت. بر این اساس تیم ملی ازبکستان به عنوان میزبان...

قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان امروز یکشنبه 6 خرداد در شهر سمرقند برگزار شد.

به گزارش عرشه آنلاین، این دوره از بازی‌های جام جهانی از 14 سپتامبر (24 شهریور) تا 6 اکتبر 2024 (15 مهر) برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت. بر این اساس تیم ملی ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی در کنار ایران، تاجیکستان، تایلند و افغانستان 5 تیم آسیایی حاضر در جام جهانی را تشکیل می‌دهند. تیم ملی فوتسال ایران که در سید اول قرار داشت با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و همگروه شد.

قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان امروز یکشنبه 6 خرداد در شهر سمرقند برگزار شد. این دوره از بازی‌های جام جهانی از 14 سپتامبر (24 شهریور) تا 6 اکتبر 2024 (15 مهر) برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت.

بر این اساس تیم ملی ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی در کنار ایران، تاجیکستان، تایلند و افغانستان 5 تیم آسیایی حاضر در جام جهانی را تشکیل می‌دهند. تیم ملی فوتسال کشورمان که در سید اول قرار داشت با تیم های فرانسه، ونزوئلا و همگروه شد.

قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه A: ازبکستان، پاراگوئه، کاستاریکا، هلند

گروه B: برزیل، تایلند، کرواسی، کوبا

گروه C: آرژانتین، اوکراین، افغانستان، آنگولا

گروهD: اسپانیا، قزاقستان، نیوزلند، لیبی

گروهE: پرتغال، مراکش، تاجیکستان، پاناما

گروهF: ایران، فرانسه، ونزوئلا، گواتمالا / انتخاب

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

قرعه کشی جام جهانی فوتسال؛ ایران به فرانسه رسید 2