چهارشنبه 4 مهر 1403

قرمز‌ها دربی اراک را بردند

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
قرمز‌ها دربی اراک را بردند

پرسپولیس با تک گل کنعانی زادگان داربی 104 را به سود خود به پایان رساند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل حسین کنعانی زادگان به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گزارش این دیدار را در ادامه بخوانید:

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیر اندونگ (علی‌رضا کوشکی 4+90)، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی45).

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده (سعید مهری 84)، امید عالیشاه (لوکاس ژائو 76) و علی علیپور (ایوب العملود 84).

کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان و الکسیس گندوز از پرسپولیس

کارت قرمز: محمد نوازی (مربی) از استقلال

گلزنان: حسین کنعانی زادگان (پنالتی) در دقیقه 3+90

رتبه استقلال: 10

رتبه پرسپولیس: 2

نیمه نخست

دقیقه 1: استقلال حمله خطرناکی را از سمت راست انجام داد که قبل از این حمله با برخورد استوک میلاد محمدی به سر گوستاوو بلانکو، مهاجم استقلال باعث شکستگی سر این بازیکن شد.

بازی در این دقایق ابتدایی در کنترل آبی‌پوشان بود و سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپولیس داشتند که تلاش آن‌ها ثمری نداشت.

دقیقه 12: سانتر فرشاد فرجی از سمت چپ خط دفاعی استقلال به محوطه جریمه با ضربه سر وحید امیری همراه بود که این توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.

دقیقه 21: تلاش‌های دو تیم در ایجاد موقعیت بی ثمر بود. در این دقیقه وحید امیری با پرتاب‌های بلند خود به محوطه جریمه استقلال، خطر ساز شد اما گلی را به همراه نداشت.

دقیقه 23: ضربه سر خطرناک علی علیپور روی سانتر فرشاد فرجی راهی کرنر شد که نهایتا این توپ هم بی ثمر بود.

دقیقه 26: ابوالفضل جلالی پشت ضربه کرنر ایستاد، سانتر او به تیر دوم پرسپولیس روی سر بازیکن استقلال ننشست تا این توپ دفع شود. مالکیت توپ تا این دقیقه 52 به 48 به نفع پرسپولیس است.

دقیقه 28: سانتر ابوالفضل جلالی به تیر دوم پرسپولیس با ضربه سر بلانکو همراه بود، این توپ با اختلاف از بالای دروازه سرخ‌ها به بیرون رفت.

دقیقه 33: شوت محکم فرشاد احمد زاده، درست به جایی رفت که حسین حسینی حضور داشت اما دفع ناقص او توپ را به پرسپولیسی‌ها رساند تا آن‌ها روی سانتر، مجدد خطر ساز شوند و ضربه علی علیپور با سیو حسینی همراه بود تا اولین موقعیت جدی بازی رقم بخورد.

دقیقه 37: تا این دقیقه مالکیت بازی 57 به 43 به سود پرسپولیس است.

دقیقه 39: حمله استقلال از سمت راست با رامین رضاییان آغاز شد، توپ ارسالی را گندوز ناقص دفع کرد تا ابوالفضل جلالی صاحب توپ شود و با یک شوت پای چپ تیر عمودی دروازه پرسپولیس را به لرزه بیاندازد.

دقیقه 3+45: سانتر خطرناک و رو به جلوی امید عالیشاه با خروج حسین حسینی و دفع او همراه بود. روی این صحنه پرسپولیسی‌ها به خطای سیلوا روی امیری اعتقاد داشتند.

نیمه دوم

پرسپولیس در شروع نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیتی جدی روی دروازه استقلال خلق کند.

دقیقه 54: شوت امید عالیشاه با برخورد به بازیکن استقلال به شکلی خطرناک از بالای دروازه آبی‌پوشان راهی کرنر شد که این کرنر ثمری نداشت.

دقیقه 58: ارسال ابوالفضل جلالی از روی نقطه کرنر با ضربه سر آبی‌ها همراه بود اما توپ شدتی نداشت و گندوز دردسری برای گرفتن این ضربه نداشت.

دقیقه 70: بازی بدون موقعیت خطرناکی دنبال می‌شد و توپ در میانه میدان در گردش بود. خطای پشت محوطه رضاوند روی بازیکن پرسپولیس این تیم را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد که ضربه عالیشاه با برخورد به دیوار دفاعی راهی کرنر شد.

بازی به دلیل پرتاب اشیا و مواد دود زا از طرف تماشاگران دو تیم دقایقی متوقف شد.

دقیقه 78: شوت سروش رفیعی با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. مالکیت توپ تا این دقیقه 64 به 36 به نفع پرسپولیس است.

دقیقه 85: خطای رفیعی روی اسلامی آبی پوشان را صاحب ضربه ایستگاهی کرد، رامین رضاییان این توپ را ارسال کرد که ثمری نداشت.

دقیقه 88: ارسال میلاد محمدی با ضربه سر خطرناک ایوب العملود همراه بود که این توپ با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 3+90 (گل اول پرسپولیس): خطای رامین رضاییان روی سعید مهری در محوطه جریمه منجر به ضربه پنالتی برای پرسپولیس شد. کنعانی زادگان پشت این ضربه ایستاد و بازی را یک بر صفر کرد.

در ادامه استقلال حملات پیاپی را روی دروازه پرسپولیس انجام داد که ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رساند.

از میان اخبار

کنایه محمد دادکان به پرونده ویلموتس: پول را همه با هم خوردند!

(ویدیو) کری سنگین احمدرضا عابدزاده برای استقلال چند ساعت مانده به دربی

آمار عجیب جواد نکونام مقابل پرسپولیس

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ تغییر تاکتیک نکونام برای بردن دربی