یک‌شنبه 10 تیر 1403

قطر قهرمان آسیا است و از کره و ژاپن کم ندارد / رحمتی: اشتباه نکنید، گروه ایران ساده نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قطر قهرمان آسیا است و از کره و ژاپن کم ندارد / رحمتی: اشتباه نکنید، گروه ایران ساده نیست

دروازه‌بان سابق تیم ملی معتقد است ایران در انتخابی جام جهانی در گروه دشواری قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی به عنوان یکی از باتجربه ترین دروازه‌بان های تاریخ فوتبال ایران که چند سالی است وارد عرصه مربیگری شده، اعتقاد دارد قرعه ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ساده نیست.

رحمتی در خصوص قرعه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: با احترام به نظر سایر عزیزان و کارشناسان محترم اعتقاد دارم قرعه تیم ملی اصلا راحت و ساده نیست. امروز در فوتبال تیم راحت و ساده نداریم و تمامی کشورهای برای فوتبالشان برنامه ریزی دارند.

وی افزود: در همین دوره آخر جام ملت های آسیا همه تصور کردند چون تیم ملی ژاپن را شکست داده کار تمام شده اما دیدید که همین قطر تیم ملی را شکست داد و قهرمان شد. الان تیم ملی قطر چیزی کمتر از کره و ژاپن ندارد و آنها هم از نظر سخت افزار و امکانات و هم از نظر استعداد جزو تیم های برتر فوتبال آسیا محسوب می‌شوند.

سرمربی فصول گذشته پدیده، آلومینیوم و نساجی تاکید کرد: درست است که تیم ملی فوتبال ایران همواره جزو تیم های برتر فوتبال آسیا بوده و مدعی محسوب می شود اما هرگز نباید گروه تیم ملی را آسان تصور کرد. الان تیم های درجه دوم فوتبال آسیا مراحل پوست اندازی چند سال گذشته را طی کرده و مثل مدعی ظاهر می شوند.

رحمتی تاکید کرد: تیم هایی چون عراق، سوریه، امارات و خیلی از تیم های دیگر در جام ملت های آسیا حریفان بزرگ خود را غافلگیر کردند و همین نشان می دهد باید رقبا را جدی گرفت. البته با شناختی که از آقای قلعه نویی و همکارانش دارم مطمئن هستیم این تیم می تواند به عنوان یکی از تیم های مدعی راهی جام جهانی شود. این تیم پتانسیل این را دارد تا حتی در جام جهانی هم به عنوان یکی از تیم های خوب و غافلگیر کننده رقبا شرکت کند.

قطر قهرمان آسیا است و از کره و ژاپن کم ندارد / رحمتی: اشتباه نکنید، گروه ایران ساده نیست 2