یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز پیکرهای ابراهیم رییسی و همراهان وی از معراج شهدای تبریز تشییع می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران اعلام کرد که قیمت انواع خودرو در بازار کاهش یافته است. این مقام صنفی گفت که قیمت‌های جدید خودروها به مراتب مناسب‌تر از چند ماه گذشته است و مصرف‌کنندگان می‌توانند با شرایط بهتری نسبت به قبل اقدام به خرید خودرو کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 و 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 44 و 43 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در شمال غرب، غرب استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکز اصفهان و قم برخی مناطق شمال، شمال شرق، غرب رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی سه شنبه و چهارشنبه برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، و وزش باد شدید موقت پیش بینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه علنی امروز سه‌شنبه صحن مجلس شورای اسلامی یاد شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گرامی داشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌زمان و مکان برپایی آئین بزرگداشت و تشییع رئیس جمهور رئیسی و همراهان وی در اطلاعیه شماره 1 ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت اعلام شد. زمان و مکان برپایی آئین بزرگداشت و تشییع رئیس جمهور رئیسی و همراهان وی در اطلاعیه شماره 1 ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکسی از برادر شهید ابراهیم رئیسی روی آنتن زنده تلویزیون را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

فردا ساعت 9:30 صبح مراسم تشییع از میدان شهدا تا مصلی در تبریز برگزار می‌شود. فردا ساعت 16:30 پیکر شهدا در حدفاصل مسجد جمکران تا حرم حضرت معصومه در قم تشییع خواهد شد. در ساعات پایانی فردا پیکر‌ها به مصلای امام خمینی تهران منتقل می‌شود تا مراسم وداع برگزار شود. چهارشنبه صبح مراسم تشییع در تهران برگزار می‌شود. پنجشنبه صبح در بیرجند مراسم تشییع خواهیم داشت و سپس پیکر‌های مطهر به مشهد منتقل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات نوشت: از همین حال باید بهترین شرایط را برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قبل از آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان برای شهادت ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر تیم همراه رئیس جمهور عزاداری کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان جزئیات کامل تشییع آیت‌الله رئیسی و یاران در تهران تبریز، قم و مشهد را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزئیات کامل تشییع ابراهیم رئیسی و یاران در تهران تبریز و قم اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان و مکان برپایی آئین بزرگداشت و تشییع رئیس جمهور آیت الله رئیسی و همراهان وی در اطلاعیه شماره 1 ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار قم گفت: مدارس استان قم سه شنبه اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه‌های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان