دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای تامین دام کشور در مورد وضعیت بازار گوشت قرمز می‌گوید: ما همیشه در چنین فصل‌هایی یعنی در ماه‌هایی از بهار و تابستان عرضه گسترده دام را داریم در حالی که از طرفی کاهش تقاضا هم داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم تصاویری از وداع امام جمعه مشهد با پیکر شهید آیت‌الله رئیسی منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یادم می‌آید دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهید ابراهیم رئیسی در هنگام شهادت 64 سال داشتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مراسم تشییع در استان آذربایجان شرقی سه شنبه 9:30 صبح در شهر تبریز از میدان شهدا تا مصلی. مراسم تشییع در استان قم سه شنبه ساعت 16 در شهر قم از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیت آیت‌الله صانعی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار قم گفت: مدارس استان قم سه شنبه اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه‌های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد و تا پایان هفته نواحی شمال و شمال غرب شاهد بارش باران خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان جزئیات کامل تشییع آیت‌الله رئیسی و یاران در تهران تبریز، قم و مشهد را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تاجیکستان در پیامی به مقام معظم رهبری، شهادت آیت‌الله رئیسی را به وی تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهادت ابراهیم رئیسی با واکنش‌های گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه شد. رهبران کشورهای همسایه و منطقه طی پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند. چین و روسیه و برخی کشورهای غربی نیز با اعلام همبستگی خود با کشورمان به این حادثه تلخ و جانکاه واکنش نشان دادند. همزمان تحولات مربوط به شهادت هشتمین رئیس‌جمهور ایران و تیم همراه او مورد توجه گسترده رسانه‌های خارجی قرار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دولت ابراهیم رئیسی که در سانحه سقوط بالگرد در روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه به همراه رئیس دولت سیزدهم به شهادت رسیدند، در زمره دیپلمات‌هایی به شمار می‌رود که عملکرد درون سازمانی وی توانسته بود دو طیف نیروهای بوروکراتیک و حرفه‌ای داخل سازمان را گرد هم آورد و تعادلی را هم در میان نیروهای این سازمان و هم پیشبرد مسائل مرتبط با سیاست خارجی ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت انواع خودرو در بازار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اطلاعیه شماره 1 ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه او، یک روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار قم نحوه فعالیت ادارات و مدارس استان را طی فردا اعلام کرد.