جمعه 13 مهر 1403

قول افتتاح بخش غربی ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان محقق نمی‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قول افتتاح بخش غربی ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان محقق نمی‌شود

مهرداد سلطانی، معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان گفت: قول افتتاح بخش غربی ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان تا هفته دولت محقق نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بودجه عمرانی استان زنجان در سال 1400 اظهار کرد: بودجه عمرانی امسال استان زنجان 900 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی استان نسبت به سال گذشته 100 افزایش یافته است، ابراز کرد: با توجه به اولویت بندی، پروژه‌های عمرانی در تمامی شهرستانهای استان با اعتبار در نظر گرفته شده پیش خواهد رفت. معاون عمرانی استاندار زنجان در مورد پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه جزو پروژه‌های ملی محسوب می‌شود، قول افتتاح بخش غربی پروژه در هفته دولت داده شده اما نظر شخصی بنده این است که افتتاح پروژه در این زمان میسر نشود و به تاخیر بیفتد. وی در مورد پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت نیز گفت: پروژه‌هایی در دست افتتاح داریم که در هفته دولت افتتاح آنها در برنامه قرار دادیم. سلطانی در خصوص اتمام قسمت باقی مانده از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان یادآور شد: پیگیر بهره برداری کامل از این پروژه هستیم و قسمت باقی مانده نیز با پیگیری‌های انجام شده به سرانجام می‌رسد. انتهای پیام /