شنبه 7 مهر 1403

قول وزیر کار / برای خانواده‌های جانباختگان معدن چه مبلغی واریز می شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قول وزیر کار / برای خانواده‌های جانباختگان معدن چه مبلغی واریز می شود؟

برای هر خانواده معدنکار جانباخته حادثه طبس مبلغی بالغ بر یک میلیاردتومان واریز می شود برای هر خانواده معدنکار جانباخته حادثه طبس مبلغی بالغ بر یک میلیاردتومان واریز می شود به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر کار گفت: فعلا علی الحساب برای هر خانواده معدنکار جانباخته حادثه طبس 200 میلیون تومان به‌حساب دادستانی پرداخت شده است.

برای هر خانواده معدنکار جانباخته حادثه طبس مبلغی بالغ بر یک میلیاردتومان واریز می شود

به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر کار گفت: فعلا علی الحساب برای هر خانواده معدنکار جانباخته حادثه طبس 200 میلیون تومان به‌حساب دادستانی پرداخت شده است.

احمد میدری با بیان این که به هر خانواده معدن کار فوت شده در طبس بیش از یک میلیارد تومان پرداخت خواهد شد، گفت: فعلا علی الحساب برای هر خانواده 200 میلیون تومان به‌حساب دادستانی پرداخت شده است.

به گفته وزیر کار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید سهم خطای فردی در حادثه معدن طبس و خطاهای سیاستی و فرایندی که عامل بروز چنین حوادثی در معادن می‌شود، را از هم تفکیک کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: باید سهم خطای فردی در حادثه معدن طبس و خطاهای سیاستی و فرایندی که عامل بروز چنین حوادثی در معادن می‌شود، را از هم تفکیک کرد.

میدری بیان کرد: برای هر خانواده جان‌باختگان این حادثه علی‌الحساب 200 میلیون تومان به حساب دادستانی واریز شده و به خانواده‌ها پرداخت خواهد شد.

به گفته میدری، کارگران بیمه حوادث بوده‌اند و به هر خانواده بیش از 1 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

قول وزیر کار / برای خانواده‌های جانباختگان معدن چه مبلغی واریز می شود؟ 2