چهارشنبه 18 مهر 1403

قوه قضاییه باید اظهارات جنجالی بیرانوند را پیگیری کند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
قوه قضاییه باید اظهارات جنجالی بیرانوند را پیگیری کند

احمد راستینه عضو ناظر در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات جنجالی علیرضا بیرانوند گفت: گزارشی را در فضای مجازی و رسانه‌ها درخصوص مطالبی که آقای بیرانوند مطرح کرده بود شنیدم؛ در این خصوص ضابط قضایی، دادستانی و قوه قضاییه داریم و اگر کسی رسماً اعلام کند که من دچار چنین مسئله مالی شدم یا از من درخواست رشوه کردند یا درخواست فلان کار را کردند طبیعتا دستگاه قضایی به‌عنوان مدعی‌العموم باید به این قضیه ورود و موضوع را پیگیری کند.

وی اظهار کرد: از دستگاه قضایی انتظار داریم براساس اظهاراتی که آقای بیرانوند داشته در این موضوع ورود کند و پیگیری لازم قضایی انجام شود.

علیرضا بیرانوند به‌دلیل فسخ غیرموجه قراردادش با پرسپولیس به چهار ماه محرومیت تعلیقی محکوم شده و باید مبلغ 19 میلیارد و 875 میلیون تومان بابت اصل قرارداد و 765 میلیون تومان بابت هزینه دادرسی پرداخت کند.

بیرانوند پس از اعلام این حکم به خبرنگاران گفت: نه‌تنها این 20 میلیارد تومان را نمی‌دهم، بلکه آن پنج میلیارد تومانی که بابت اضافه کردن الحاقیه قراردادم هیئت مدیره پرسپولیس به‌عنوان شیرینی از من گرفتند، پس می‌گیرم!

دروازه‌بان تراکتور در پایان گفت: اگر مدیران پرسپولیس زیاد در این مورد صحبت کنند، ویدئوی پرداخت مبلغ یاد شده به آنها را نیز منتشر خواهم کرد.