دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

قوچان نژاد: تیم والیبال پیام از جدول لیگ برتر حذف شده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
قوچان نژاد: تیم والیبال پیام از جدول لیگ برتر حذف شده است

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: پیام شرایط خوبی ندارد و طبق شنیده‌های ما از جدول حذف شده است.

جبار قوچان‌نژاد، رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم پیام بیان کرد: تلاش ما این است که سهمیه استان خراسان رضوی در لیگ برتر حفظ شود و مذاکرات مان برای ایجاد شرایط لازم جهت حضور در لیگ، با مسئولان همچنان ادامه دارد. البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده و می‌توانم بگویم حضور یا حضور نیافتن پیام در لیگ 50-50 است. پیام شرایط خوبی ندارد و طبق شنیده‌های ما از جدول لیگ برتر حذف شده است.

او افزود: پیام بدهی‌های خیلی زیادی از سال‌های 97 و 98 دارد، حتی 2 درصد قرارداد‌های سال گذشته را هم به هیئت پرداخت نکرده است و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی که طی 2 سال گذشته با این تیم کار کرده‌اند شاکی بوده و از این باشگاه شکایت کرده‌اند. درباره اینکه پیام هم در لیگ شرکت می‌کند یا خیر، هنوز چیزی مشخص نشده است، اما درحال مذاکره با 2 - 3 شرکت و... هستیم تا سهمیه از استان خارج نشود.

قوچان‌نژاد ادامه داد: متاسفانه پیام حدود 2 میلیارد تومان بدهی دارد که هیچ حامی مالی قبول نمی‌کند این مبلغ بدهی را که هیچ ارتباطی با آن ندارد پرداخت کند. اما امیدواریم که مشکلات حل شده و این تیم در لیگ باشد، چون ما ذی نفع هستیم.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی در پایان گفت: حتی اجاره سالن‌ها نیز از چند وقت پیش پرداخت نشده و سبب ایجادات مشکلاتی شده است. مدیران پیام می‌خواهند همه چیز را از حامی مالی بگیرند اما اینطور هم نمی‌شود. درصدد هستیم تا سهمیه در استان بماند و از خراسان خارج شود. حاضر هستیم به پیام کمک کنیم تا در لیگ بماند، اما به شرطی که بدهی‌ها را تسویه کند.

انتهای پیام /