پنج‌شنبه 19 مهر 1403

قیمت خدمات در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قیمت خدمات در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزایش نمی‌یابد

بجنورد - ایرنا - با توجه به شرایط ویژه ای که بیماری کرونا ایجاد کرده و به دلیل کاهش مراجعات ارباب رجوع برای انعقاد قراردادهای خرید زمین و انشعاب تاسیسات، قیمت این خدمات در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تا پایان اردیبهشت سال آینده تغییر نمی‌کند.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور معمول قیمت واگذاری زمین و انشعابات تاسیسات در ابتدای هر سال تعیین می شود و به همین علت متقاضیان دریافت زمین تلاش می کنند تا همه امور مربوط به خرید زمین و انشعاب را تا پایین سال انجام دهند. مهدی جمشیدی افزود: به همین علت تعداد مراجعات در انتهای سال معمولا به صورت چشمگیری افزایش پیدا می کند. وی با بیان اینکه امسال تغییر قیمت زمین و انشعاب تاسیسات به آخر اردیبهشت سال آینده موکول شده است، اظهار داشت: با پیگیری هایی که انجام شده متقاضیان خرید زمین و انشعاب می توانند برای دریافت خدمات تا اردیبهشت 99 سال آینده مراجعه کنند و قیمت ها تا آن زمان تغییر نخواهد کرد. وی افزود: 11 قرارداد و پرونده خرید تشکیل شده بود که باید تا پایان سال نهایی می شد و پرونده 25 انعقاد قرارداد دیگر نیز در حال تشکیل بود که برای سال آینده خواهد ماند.

جمشیدی گفت: با توجه به اینکه در هنگام خرید زمین صنعتی، بخشی از بهای زمین اقساطی پرداخت می شود افرادی که باید تا پایان سال قسط خود را می پرداختند می توانند سال آینده به این کار اقدام کنند و در واقع آخرین اقساط بدون جریمه تعدیل به سال آینده منتقل خواهد شد. خراسان شمالی 15 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد. 278 واحد صنعتی در شهرک ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی فعالیت دارند.

تا دیروز 45 نفر در استان خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و 4 نفر بر اثر این بیماری جان باخته بودند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*