دوشنبه 16 مهر 1403

قیمت خودرو امروز 16 مهر + جدول

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
قیمت خودرو امروز 16 مهر + جدول

قیمت خودرو امروز 16 مهر 1403 نوسانی گزارش می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت بازار خودرو در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با افت و خیز روبه‌روست.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز دوشنبه 16 مهر 1403 در بیشتر محصولات با فراز و فرود کار خود را آغاز کرد. این تغییر در بین محصولات با شدت و میزان متفاوت از 500 هزار تومان تا 70 میلیون تومان به چشم می‌خورد.

گفتنی است با افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال 63 هزار تومانی و همچنین اتفاقات رخ‌داده، بازار خودرو تحت تاثیر آن از ابتدای هفته تا لحظه کنونی با نوسان روبه‌روست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات طبق داده‌های اعلامی نوسانی گزارش می‌شوند.

سورن پلاس (XU7P) با حداکثر توان موتور 98 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود که امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت 613 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس TU5 از محصولات پرسر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز ده میلیون تومان گران‌تر شده و به مرز 900 میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V4 با مدل 1403 بر خلاف انواع مختلف آن ریزش پنج میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت 979 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت چهار میلیون تومانی در محدوده 729 میلیون تومان قرار گرفت.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شدند.

چانگان CS35 فول 2023 یکی از تیپ‌های خانواده چانگان که 35 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و 470 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

تیگو 8 پرومکس (IE) از دسته محصولات لوکس مدیران خودرو از ابتدای معاملات امروز نسبت به روز گذشته 15 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و 855 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5 در دسته محصولات مونتاژی بهمن موتور امروز رکورددار افت قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده است خودروی مذکور با افت 70 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 470 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

منبع: تجارت‌نیوز

قیمت خودرو امروز 16 مهر + جدول 2
قیمت خودرو امروز 16 مهر + جدول 3