دوشنبه 9 مهر 1403

قیمت خودرو‌های چینی کارکرده در کشور‌های اطراف ایران + جدول

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
قیمت خودرو‌های چینی کارکرده در کشور‌های اطراف ایران + جدول

جیلی یکی از معروف‌ترین خودرو‌های خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال 1986 تاسیس شد و در سال 1997 وارد صنعت خودروسازی شد و یکی از نخستین خودروسازان در چین به حساب می‌آید که نکته قابل توجه آن طراحی آن است.

10برند برتر خودروی برقی چینی در سال 2023 عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc؛ و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor.

قیمت خودرو‌های چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان

در ادامه بررسی قیمت خودرو‌های خارجی کارکرده در کشور‌ها اطراف ایران که به تولید و انتشار گزارش‌های متعددی از فهرست قیمت برند‌های مختلف خودرو با شرایط کارکرده و عمر کمتر از 5 سال منجر شود؛ در این گزارش قیمت خودرو‌های چینی کارکرده در امارات، عمان، ارمنستان و قطر را بررسی کردیم که البته این خودرو‌ها از میان برند‌های برتر چینی‌ها بوده است.

شاید تنها خودرو‌های چینی هستند که بخاطر امکان حضور در بازار خودروی ایران و نیز مونتاژ در ایران؛ اکنون تفاوت چندانی میان قیمت آن‌ها در ایران یا در امارات و سایر کشور‌های همسایه نمی‌بینیم و به طور مثال یک خودروی تیگو 7 یا تیگو 8 کارکرده در ایران و ارمنستان تقریبا یک قیمت دارد. این شرایط برای قیمت انواع دانگ فنگ و دیگر خودرو‌های چینی هم تقریبا یکسان است.

منبع: جماران

از میان اخبار

مار و پله تورم و حقوق؛ چرا تعیین نرخ حقوق هیچ کس را راضی نمی‌کند؟

دولت منابع خود را به خصولتی‌ها می‌دهد، مالیات را از کسبه و تولیدکننده می‌گیرد، تورم را مردم احساس می‌کنند