چهارشنبه 29 فروردین 1403

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی، اطلس آب

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی، اطلس آب

اخبار شرکتها - شرکت اطلس آب تولید کننده دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب است. از جمله دستگاه های تولید شده در این شرکت، دستگاه تصفیه آب صنعتی است. به طور کلی شرکت بزرگ اطلس آب در پنج دست مختلف تجهیزات خود را طراحی و تولید کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. شرکت بزرگ اطلس آب بیش از سی سال است که در این حوزه فعالیت می کند. این شرکت به واسطه طراحی و تولید صفر تا صد دستگاه های خود آن ها را با قیمتی مناسب تر در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین دلیل قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی که یکی از تولیدات این شرکت است؛ مناسب تر از مابقی شرکت ها است. تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید تا شما را تولیدات شرکت بزرگ اطلس آب بیشتر آشنا کنیم.

دستگاه تصفیه آب صنعتی اطلس آب

وقتی صحبت از دستگاه تصفیه آب صنعتی می کنیم، منظور ما این نیست که به کمک این دستگاه فقط می توان به تصفیه آب مورد نیاز صنایع پرداخت. در واقع منظور از دستگاه تصفیه آب صنعتی این است که اندازه و مخزن آن ها بزرگتر از دستگاه های تصفیه آب خانگی است. به طور کلی دستگاه های تصفیه آب با اندازه کوچک را دستگاه تصفیه آب خانگی می نامند. در حالی که اگر اندازه بزرگ تر داشته باشند آن ها را دستگاه تصفیه آب صنعتی می نامند. اگر اندازه آن ها حد وسط این دو دستگاه باشد؛ آن را نیمه صنعتی می نامند. دستگاه های تصفیه آب صنعتی بر اساس تکنولوژی اسمز معکوس آب را تصفیه خواهند کرد. شرکت اطلس آب برترین تولید کننده این نوع از دستگاه های تصفیه آب است.

تصفیه آب صنعتی و کاربرد آن در صنایع گوناگون

دستگاه تصفیه آب صنعتی با توجه به اندازه و ظرفیت بالایی که دارد می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. شرکت اطلس آب با توجه به نیاز صنایع مختلف در کشور اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی با کیفیت فوق العاده و قیمت منحصر به فرد می کند. این شرکت بزرگ سال های متمادی است که در این زمینه فعالیت دارد. بنابراین شما می توانید با خاطری آسوده برای کارگاه یا کارخانه خود از دستگاه های تصفیه آب صنعتی این شرکت بهره مند شوید. از جمله صنایعی که می توانند از دستگاه تصفیه آب صنعتی اطلس آب استفاده کنند می توان موارد زیر را نام برد.

  • صنعت باغبانی و کشاورزی
  • صنعت داروسازی و پزشکی
  • صنعت نساجی و رنگرزی
  • صنعت دامداری و پرورش طیور

هر یک از این صنایع با توجه به فعالیتی که می کنند نیازمند یک دستگاه تصفیه آب مناسب و کارآمد هستند. استفاده از آب پاک و با کیفیت برای هر صنعتی از ضروریات است. شرکت اطلس آب به کمک محصولات بی نظیر و با کیفیت خود این امکان را برای کاربران و صاحبان صنایع کوچک و بزرگ فراهم کرده است. با توجه به کیفیت بی نظیر و بالای این دستگاه، قیمت مناسب آن موجب شده تا از سوی کاربران بیش از هر نمونه دیگری مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی اطلس آب بسیار مناسب و به صرفه است.

مراحل کار دستگاه تصفیه آب صنعتی اطلس آب

دستگاه تصفیه آب صنعتی تولید شده در شرکت اطلس آب از تکنولوژی اسمز معکوس استفاده می کند. مراحل انجام تصفیه آب در تصفیه آب صنعتی تولید شده در شرکت اطلس آب به شرح زیر است. برای تصفیه آب به دستگاه تصفیه آب صنعتی اطلس آب لازم است ابتدا PH آب ورودی را در اندازه استاندارد تنظیم نمود. میزان اسیدیته مناسب برای فیلتر ممبران این دستگاه تصفیه آب حدود چهار الی یازده می باشد. نکته مهم بعدی که باید به آن توجه داشت تنظیم دمای آب ورودی است. دمای مناسب برای ورود آب به دستگاه ذکر شده حدود بیست الی بیست و پنج درجه سانتی گراد باید باشد. همچنین لازم است از موادی که مانع تشکیل رسوب می شوند در این دستگاه ها بهره برد. آخرین مرحله تصفیه آب در این دستگاه ها، به وسیله فیلتر ممبران انجام می شود.

اجزای به کار رفته در دستگاه تصفیه آب صنعتی اطلس آب

از جمله مهمترین اجزایی که درون دستگاه تصفیه آب صنعتی به کار رفته اند می توان به فیلتر شنی اشاره کرد. علاوه بر فیلتر شنی از فیلترهای کارتریج و فیلتر کربنی نیز برای تصفیه آب در این دستگاه بهره برده اند. همچنین این دستگاه شامل یک پمپ فشار و یک پمپ فید است. پمپ فشار برای تنظیم فشار آب ورودی و خروجی به کار می آید. علاوه بر این با توجه به نوع ممبران به کار رفته در این دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان از یک مدول بسیار مستحکم استفاده نمود. این مدول یا از جنس FRP خواهد بود یا از جنس SS ساخته می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل دستگاه PH سنج، دستگاه TDS سنج، دماسنج، فلوتر، پرشر و بسیاری اجزای دیگر است. مهمترین وسیله و قطعه به کار رفته در دستگاه های تصفیه آب صنعتی تولید شده در شرکت اطلس آب، فیلتر ممبران است. نوع و تعداد فیلترهای ممبران به کار رفته در این دستگاه ها، بستگی به نوع آب ورودی دارد.

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی اطلس آب

اولین وظیفه ای که یک دستگاه تصفیه آب صنعتی دارد، تصفیه کامل آب با توجه به نیاز کاربر است. یافتن یک برند معتبر که از قطعات درجه یک و با کیفیت استفاده کند از ضروریات خرید است. پس از این که کاربر از کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اطمینان حاصل کرد باید به موارد دیگری توجه نشان دهد. قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی اهمیت زیادی دارد.

شرکتی که خود طراح و تولید کننده این دستگاه ها باشد قطع به یقین آن ها را با قیمت مناسب تری به بازار ارائه خواهد داد. شرکت اطلس آب سال ها است که در این زمینه فعالیت می کند و تمام تجهیزات صنعت آب و فاضلاب را با کیفیتی بی نظیر در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تمام محصولات این شرکت از گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش بهره مند هستند. بنابراین کاربران، با اطمینان خاطر می توانند برای خرید دستگاه های تصفیه آب تولید شده در این شرکت اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل نمایید.

021-46076082

02146076376

آدرس کیلومتر 20 جاده مخصوص تهران - کرج جنب شرکت نفت پارس پلاک 118

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی، اطلس آب 2
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی، اطلس آب 3
قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی، اطلس آب 4