چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

قیمت روز خانه در پردیس / نرخ ها افزایشی شد؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
قیمت روز خانه در پردیس / نرخ ها افزایشی شد؟

قیمت جدید آپارتمان در شهر پردیس را می توانید در این گزارش ببینید.

ترافیک مداوم، شلوغی، صدا و آلودگی هوا، همراه با هزینه‌های بالا، موجب شده است که ساکنان تهران به خرید خانه در شهرهای حومه و دورتر از تهران تمایل داشته باشند.

پردیس از شهرهای مناسب و قابل سکونت با هزینه‌های نسبتا پایین و امکانات قابل قبول در نزدیکی تهران است که برای زندگی و همچنین سرمایه‌گذاری مناسب بوده و مورد توجه خریدارانی قرار می‌گیرد که بودجه متوسطی دارند.

ما در این گزارش 5 آپارتمان 120 متری در شهر پردیس را معرفی می‌کنیم.

قیمت آپارتمان 120 متری سه خوابه در پردیس

یک آپارتمان 120 متری سه خوابه در پردیس با قیمت 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دارای دو بالکن و نور بسیار خوب است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد و ساخت 1401 است.

آپارتمان 120 متری نوساز در پردیس

قیمت یک آپارتمان 120 متری نوساز در شهر پردیس 6 میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان در سال 1402 ساخته شده و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به نور خوب، دسترسی محلی عالی و برخورداری از پارکینگ، آسانسور و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 120 متری فول امکانات در پردیس

قیمت یک آپارتمان 120 متری ساخت 1391 در پردیس 5 میلیارد و 550 میلیون تومان است. این آپارتمان که در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد از دو اتاق خواب بزرگ با ویو عالی برخوردار است. امکانات این آپارتمان آسانسور، پارکینگ، انباری و دو بالکن را شامل می‌شود.

قیمت آپارتمان 120 متری دو خوابه در پردیس

یک واحد 120 متری نوساز و سه خوابه در شهر پردیس با قیمت 5 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد مد نظر در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. این واحد خوش نقشه ساخته شده و سالن آن بزرگ و رو به نور است.

آپارتمان 120 متری نورگیر در پردیس

یک آپارتمان ساخت 1401 در شهر پردیس با برخورداری از نور عالی و دو اتاق خواب مستر به قیمت 4 میلیارد و 250 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و بسیار خوش نقشه است. واحد ذکر شده از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

قیمت روز خانه در پردیس / نرخ ها افزایشی شد؟ 2