سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

وب‌گاه گسترش

اطلاعات جدید درباره قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 19 تهران منتشر شده است. طبق این اطلاعات، برای خرید یک واحد با مساحت 82 متر مربع در خیابان عبدل‌آباد، حداقل هزینه مورد نیاز برابر با 4.1 میلیارد تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناطق واقع در نیمه جنوبی تهران در حالی کانون عرضه آپارتمان های مصرفی ریزمتراژ و میان متراژ محسوب می شوند که در سال‌های اخیر علاوه بر تقاضای مصرفی، مورد توجه طیفی از سرمایه‌گذاران ملکی نیز قرار گرفته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش‌ها شده و به گفته واسطه‌های ملکی، برای آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های اعلامی جدید عرضه می‌شوند مشتری چندانی وجود ندارد.

وب‌گاه گسترش

تغییرات قیمت در بازار مسکن در سال‌های اخیر، عمدتاً به دلیل "انتظارات تورمی" و ریسک‌های غیراقتصادی و تا حدودی به عواملی از دسته متغیرهای اقتصاد کلان برمی‌گردد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به تورم قوی در بازار مسکن تهران، پردیس به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی برای سکونت تبدیل شده است. این موضوع باعث شده که نوسانات قیمت در این منطقه برای افراد زیادی اهمیت داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قیمت اسمی یک مترمربع آپارتمان در تهران، در فاصله سال 90 تا پایان 1402، از یک میلیون و 900‌هزار تومان به 75 میلیون و 700‌هزار تومان رسید و 40 برابر شد. اما قیمت واقعی مسکن در این فاصله، 2.3 برابر شده است. قیمت اسمی یک مترمربع آپارتمان در تهران، در فاصله سال 90 تا پایان 1402، از یک میلیون و 900‌هزار تومان به 75 میلیون و 700‌هزار تومان رسید و 40 برابر شد. اما قیمت واقعی مسکن در این فاصله،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار سپرده بانکی، یک بازار رقیب سنتی برای بازار سرمایه‌گذاری ملکی است. هر زمان نرخ سود سپرده بانکی، برای افراد تا حدودی جذاب می‌شود، تقاضای سرمایه‌ای در بازار مسکن کاهش پیدا می‌کند. اگر سیاستگذار پولی در سال‌جاری، به دنبال تقویت سود واقعی بانکی باشد، این اتفاق به نفع کاهش قیمت واقعی مسکن خواهد بود. یک دهه فراز و فرود «قیمت واقعی آپارتمان» چه تصویری از 1403 نمایش می‌دهد؟ روند رشد قیمت...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت اسمی یک مترمربع آپارتمان در تهران، در فاصله سال 90 تا پایان 1402، از یک میلیون و 900‌هزار تومان به 75 میلیون و 700‌هزار تومان رسید و 40 برابر شد. اما قیمت واقعی مسکن در این فاصله، 2.3 برابر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: قیمت اسمی یک مترمربع آپارتمان در تهران، در فاصله سال 90 تا پایان 1402، از یک میلیون و 900‌هزار تومان به 75 میلیون و 700‌هزار تومان رسید و 40 برابر شد. اما قیمت واقعی مسکن در این فاصله، 2.3 برابر شده است..

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش‌ها شده و به گفته واسطه‌های ملکی، برای آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های اعلامی جدید عرضه می‌شوند مشتری چندانی وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی قایدی با گلزنی برای اتحاد کلباء تعداد گل‌هایش را در لیگ امارات به 13 رساند تا «بهترین لژیونر تاریخ ایران در این لیگ» لقب بگیرد. او این فصل در 21 بازی 9 گل زده و 5 پاس گل داده تا جزو 5 بازیکن برتر فصل امارات شناخته شود. درخشش مهدی قائدی در امارات در حالی رخ داده است، که در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن...

وب‌گاه گسترش

قیمت متوسط مسکن در تهران به بالای 80 میلیون تومان در هر متر مربع افزایش یافت، اما در منطقه چیتگر با قیمتی کمتر از 70 میلیون تومان مواجه می‌شویم.

وب‌گاه گسترش

در این مطلب به بررسی قیمت آپارتمان‌های شرق تهران پرداختیم. با ما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

متوسط قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون عبور کرد، اما در محدوده چیتگر با عددی کمتر از 70 میلیون روبرو می‌شویم

وب‌گاه گسترش

با انتشار فایل‌های ملکی برای فروش تا تاریخ 30 فروردین ماه، برخی از سایت‌های خرید و فروش مسکن قیمت پیشنهادی را بر اساس رنگ بندی فایل‌ها مشخص می‌کردند، اما از ابتدای اردیبهشت ماه تمامی فایل‌ها بدون رنگ و با نمای سیاه بر روی سایت‌ها قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از زورگیران دهه هشتادی به همراه قمه در بوستان چیتگر دستگیر شدند تعدادی از زورگیران دهه هشتادی به همراه قمه در بوستان چیتگر دستگیر شدند پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط 4 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی 405 در موقعیت میدان گل‌ها منطقه 22، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و 4 سرنشین خودرو که همگی متولد دهه 80 بودند را دستگیر کرد.