سه‌شنبه 10 مهر 1403

قیمت زولبیا و بامیه در زنجان 55 هزار تومان تعیین شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قیمت زولبیا و بامیه در زنجان 55 هزار تومان تعیین شد

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک و 2 در زنجان به ترتیب 55 و 50 هزار تومان تعیین شده و قنادان موظف به رعایت این نرخ هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظاهر یوسفی‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصویب قیمت زولبیا و بامیه اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک و 2 به ترتیب 55 و 50 هزار تومان تعیین شده و قنادان موظف به رعایت این نرخ‌ها هستند.

وی با بیان اینکه نرخ مذکور از دیروز (اول ماه مبارک رمضان) باید اعمال می‌شد، خاطرنشان کرد: اتحادیه قنادان نسبت به این نرخ‌ها مقاومت می‌کرد و می‌گفت صَرفه ندارد و می‌خواهیم نرخ را بالا ببریم اما در نهایت همین نرخ‌ها مصوب شدند.

یوسفی‌امیری با تاکید بر اینکه نرخ‌های مذکور مصوب شده و به اتحادیه قنادان نیز ابلاغ شده است، افزود: قنادان باید نرخ‌های مصوب را رعایت کنند.

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان در خصوص قیمت نان چایی ابراز کرد: قیمت مصوب برای نان چایی نداریم و در گذشته نیز اینطور بود اما قصد داریم از سال بعد برای نان چایی نیز قیمت مصوب داشته باشیم چرا که ممکن است برخی قنادان، سوءاستفاده کرده و قیمت آن را بالا ببرند.

وی گفت: قیمت مصوب زولبیا و بامیه به اتحادیه قنادان ابلاغ شده و شهروندان در جریان باشند که گران نخرند‌.

یوسفی‌امیری با بیان اینکه بازرسان از فردا نظارت کامل بر قنادی‌ها خواهند داشت، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، مراتب را اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های اتاق اصناف، بازرسی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی در ذیل نرخنامه در قنادی‌ها ثبت شده و شهروندان می‌توانند شکایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام /