شنبه 16 تیر 1403

قیمت سایپایی ها در بازار امروز 8 آبان + جدول

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قیمت سایپایی ها در بازار امروز 8 آبان + جدول

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار سایپایی‌ها نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا همانند پرتیراهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ آرامش در بازار سایپایی ها از روز گذشته استارت خورد، بطوریکه دیروز تنها «تیبا صندوقدار» در بازار رشد قیمت داشت و سایر محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند، اما امروز و با ثبات قیمت این خودرو شاهد تثبیت قیمت در بازار سایپایی ها بوده ایم.

به گفته فعالان بازار خودرو در این بازار هم شاهد جولان خودروهای کارکرده هستیم و خودروهای صفر فعلا بدون متقاضی هستند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و 358 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم در بازار بدون تغییر 211 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد استپ قیمت بودیم و «کوییکR» در بازار 221 میلیون تومان باقی ماند و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 211 میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» با رشد یک میلیونی 209 میلیون تومان قیمت خورد، اما قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار 211 میلیون تومان باقی ماند.

همچنین بخوانید
قیمت سایپایی ها در بازار امروز 8 آبان + جدول 2