چهارشنبه 18 مهر 1403

لزوم حرکت به سمت درمان رایگان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
لزوم حرکت به سمت درمان رایگان

مراسم معارفه مصطفی سالاری به عنوان سرپرست جدید سازمان تأمین اجتماعی امروز با حضور احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مصطفی سالاری سرپرست تأمین اجتماعی گفت: خیلی از بازنشستگان و جامعه کارگری و کارفرمایان به بنده توصیه می‌کردند که حتماً قبول مسئولیت کنم. برخی کار‌ها هم از گذشته باقی مانده بود که باید تمام می‌کردیم. ولی دلیل مهم‌تر این بود که معتقدم وزیر تعاون کمک و پشتیبانی خوبی برای حل مشکلات در بلند مدت است.

وی افزود: رفع ناترازی قابل حل است که اگر مجلس و دولت با محوریت وزیر کمک کنند و کار کارشناسی صورت گیرد انجام خواهد شد.

سالاری همچنین اظهار کرد: موضوع بعدی متناسب سازی است که ان‌شاءالله بتوانیم منابع بگیریم و مسئله را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت درمان رایگان برویم گفت: نمی‌شود این را قول داد، اما با یک عزم ملی و فرابخشی قابل حل است و می‌شود به سمت این رفت که درمان رایگان شود با این اوصاف کار‌های سختی در پیش داریم. وزارت بهداشت هم در این امر می‌تواند کمک کند.

سالاری در ادامه گفت: در این دوره حتماً کارکنان سازمان در استفاده از ظرفیت مدیریتی کمک خواهند کرد. برخی از امور اصلاحات نیاز دارد مثلاً نسخه الکترونیک باید تکمیل شود. طرح مدیریت تعارض منافع اصلاحات می‌خواهد که با کمک دست اندر کاران به خصوص شخص وزیر تعاون پیش خواهیم برد.

وی در پایان تاکید کرد: ما دست یاری به سمت همه کسانی که می‌توانند کمک کنند دراز می‌کنیم. مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگان باید در نظر گرفته شود و وزیر محترم در دولت نقش کلیدی برای کمک به سازمان دارد کمیسیون اجتماعی مجلس و رئیس مجلس کمیسیون برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های مسئول باید کمک کنند.