یک‌شنبه 1 مهر 1403

لوران بلان: همه تیم‌ها به الهلال می‌بازند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
لوران بلان: همه تیم‌ها به الهلال می‌بازند

سرمربی فرانسوی الاتحاد واکنش جالبی به شکست برابر الهلال داشت.

به گزارش مشرق، الاتحاد با هدایت لوران بلان بعد از کسب سه پیروزی پیاپی در لیگ حرفه‌ای عربستان طعم شکست را چشید. این تیم که تا قبل از برگزاری دیدار با الهلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان قرار داشت در این بازی حساس با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به نوشته اسپورت عربستان، لوران بلان، سرمربی فرانسوی الاتحاد، در نشست خبری پایان بازی گفت: به نظرم بازی خوبی را برابر تیم باکیفیت و بسیار خوب الهلال به نمایش گذاشتیم. سطح کیفی الهلال کاملا مشخص است و آنها یک بازی خوب دیگر را به نمایش گذاشتند. این در حالی است که ما اشتباه‌های بدی در این بازی داشتیم. گل‌های زودهنگام بدی را دریافت کردیم که به کلی روند بازی را تغییر داد.

او ادامه داد: این تنها الاتحاد نیست که برابر الهلال شکست می‌خورد. بلکه همه تیم‌ها به الهلال می‌بازند. پیروزی برابر این الهلال بسیار سخت است. من از شکست ناراحتم اما این یک واقعیت است که الهلال قوی‌تر و منسجم‌تر است. ما به زمان نیاز داریم. انتظار بیشتری از بازیکنان داشتم. جنگندگی لازم را در این بازی نداشتیم و طبیعی است که خوشحال نیستم.

در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان الهلال با دوازده امتیاز از چهار بازی در صدر قرار دارد و الاتحاد هم با 9 امتیاز دوم است.