یک‌شنبه 27 خرداد 1403

لوکاس پاکتا در آستانه محرومیت / گزینه خرید سیتی به شرط‌بندی متهم شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوکاس پاکتا در آستانه محرومیت / گزینه خرید سیتی به شرط‌بندی متهم شد!

لوکاس پاکتا، ستاره وستهم از طرف اتحادیه فوتبال به شرط‌بندی متهم شده و گفته می‌شود چهار کارت زرد دریافتی او در این فصل عمدا و به خاطر شر‌ط‌بندی دریافت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه به نظر می‌رسید لوکاس پاکتا، ستاره برزیلی وستهم، امسال تابستان با قراردادی بزرگ و 100 میلیون یورویی راهی منچسترسیتی خواهد شد ولی دقایقی پیش خبری منتشر شد که این انتقال را به احتمال زیاد کان لم یکن خواهد کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس رسما پاکتا را به نقض قوانین شرط‌بندی متهم کرد. اتحادیه اعلام کرد در بررسی رفتار این ستاره برزیلی در فصل 2022 و 2023 به این نتیجه رسیده که رفتار او که منجر به دریافت چهار کارت زرد شده مشکوک است. اتحادیه می‌گوید در بررسی بیشتر به این نتیجه رسیده که پاکتا به دلیل شرط‌بندی این کارتها را عمدا دریافت کرده است.

دیلی‌میل در گزارشی اختصاصی می‌گوید پاکتا همچنین به انجام شرط‌بندی‌های غیر قانونی درباره بازی‌های لیگ برتر در کشورش برزیل متهم شده است. این روزنامه می‌گوید در تماس با پاکتا در این باره از او سوال کرده ولی ستاره برزیلی وستهم اتهامات را به شدت تکذیب کرده است.

حالا که پاکتا توسط اتحادیه فوتبال به نقض قوانین شرط‌بندی متهم شده پرونده او برای بررسی به یک کمیسیون مستقل ارجاع داده می‌شود. اگر این کمیسیون حکم به مجرم بودن او بدهد لوکاس پاکتا با محرومیت مواجه خواهد شد.

سال گذشته ایوان تونی، مهاجم برنتفورد در روندی مشابه به نقض قوانین شر‌ط‌بندی متهم شده و 8 ماه محروم بود. دیلی‌میل می‌گوید پاکتا به اینکه خودش شخصا شرط‌بندی کرده متهم نشده و ممکن است به همین دلیل مجازات خفیف‌تری دریافت کند.

این خبر در بدترین زمان ممکن برای پاکتا و باشگاهش وستهم منتشر شده چرا که حتی اگر سیتی به همین دلیل از خیر خرید او نگذرد هم قیمت این ستاره برزیلی به شدت کاهش خواهد یافت.

لوکاس پاکتا در آستانه محرومیت / گزینه خرید سیتی به شرط‌بندی متهم شد! 2
لوکاس پاکتا در آستانه محرومیت / گزینه خرید سیتی به شرط‌بندی متهم شد! 3