یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

لیبرالیسم

لیبرالیسم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسی غنی‌نژاد گفت: در طول چهار سال آخر اقامت من در فرانسه تمام وقت من صرف مطالعه روی نظریه ارزش شد و در این مدت به این نتیجه رسیدم که نظریه ارزش ریکاردو و به‌تبع آن نظریه ارزش مارکس از نظر علمی قابل دفاع نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه پیش رو برگزار خواهد شد. همین امر باعث شد تا اهمیت مشارکت مردم در انتخابات بیش از پیش برجسته شود. مشارکت در انتخابات نیز در سایه فعالیت احزاب و جریانات سیاسی شکل خواهد گرفت تا منجر به تشکیل یک مجلس تراز شود که خود آن معلول یک انتخاب هوشمند است. به همین منظور در سلسله جلسات میزگرد‌های دانشجویی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیف گفت: زنان محجبه موفق در حوزه‌های علمیه، محیط‌های دانشگاهی آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته اند. البته این قصور تا حدی به صدا و سیما برمی‌گردد که سعی نکرده است در قالب فیلم، سریال و مستند به معرفی آن‌ها بپردازد و چهره واقعی زنان را از فرهنگ ما استخراج کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت: آقای مصباح آن‌قدر زنده نماند تا جلوس ابراهیم رئیسی را بر کرسی ریاست‌جمهوری ببیند تا مراتب ارادت خود را به او بارها ابراز دارد و اکنون نیز نیست تا خود بر کرسی ریاست مجلس خبرگان رهبری بنشیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در دانشگاه تهران در نشست گرامی داشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی شرکت کرد. باقری در این نشست به توضیح درباره نقش ایدئولوژی در سیاست خارجی پرداخت و گفت: در حالی که ایدئولوژی جمهوری اسلامی در سیاست خارجی بر وحی و نگاه دینی استوار است ایدئولوژی آمریکا بر لیبرالیسم استوار است. باقری...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک کارشناس و پژوهشگر ادیان با اشاره به سخنان سناتور آمریکایی لیندسی گراهام، فرزند کشیش بزرگ اونجلیست‌ها، بیل گراهام که در روزهای نخستین طوفان الاقصی گفته است که ما در جنگی دینی قرار داریم به اعتقادات مسیحیت انجیلی و صهیونیستی پرداخته است که به نظر وی شباهتهای زیادی با مسلک اخباری در جهان اسلام دارد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

در سه دهه اخیر، این شخص آیت‌الله خامنه‌ای بوده که بیش و پیش از هر کسی، دل‌مشغولِ مردم‌سالاری دینی و همواره نسبت به حضور و کنشگری مردم، حساسیت به خرج داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقام معظم رهبری در دیدار مردم خوزستان و کرمان مطالب مهمی را درباره انتخابات پایان امسال فرمودند و بار دیگر یادآور شدند؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی کلمه و امنیت انتخابات در مردم‌سالاری دینی آن‌هم در قاب بیانیه گام دوم اهمیت فوق‌العاده دارد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 2700 استاد بسیجی دانشگاه‌های کشور در پی برگزاری کنفرانس بین‌المللی تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند، برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی تمام ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را به کار بگیرد. بسم الله الرحمن الرحیم آقای دکتر امیرعبداللهیان...