پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لیبرالیسم

لیبرالیسم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام ندانند که پشت ایده خرید این اپلیکیشن توسط مارک زاکربرگ یک زن نقش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید از تجربه‌های گذشته بهره ببریم و از افراد سو استفاده‌گر دوری کنیم و جلوی آنها را بگیریم، در عین حالی که لازم است نظام بانکی کشور به صورت اصولی از تولید و تولید کنندگان حمایت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد صادق نصراللهی؛ روز چهارشنبه 23 اسفند 1402 را باید روزی تاریخی در حوزه حکمرانی فضای مجازیِ نه تنها آمریکا بلکه جهان دانست، روزی که برای اولین بار حاکمیت ایالات متحده آمریکا، تصمیمی گرفت که شاید جان مایه محتوایی آن، چیزی جز ضعف و انفعال در حکمرانی فضای مجازی نبود. فضای مجازی‌ای که این بار به عنوان مولودی نامبارک توسط مولد آن یعنی آمریکا فهم...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: زمانی می‌گفتیم بحران کشور ناکارآمدی است، الان به نظرم باید یک پله بالاتر برویم. مساله این است که بحران نارضایتی وجود دارد. حداقل برداشت من این است که بخش زیادی از جامعه رضایت ندارند که همه چیز را تغییر بدهند، اما به نوعی قهر هستند. تردیدی وجود ندارد که ناراحتند و مشکلات (بسیاری) پیدا کرده‌اند. این مشکلات آنها را به (مرز) نارضایتی رسانده است....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن خمینی گفت: زمانی می‌گفتیم بحران کشور ناکارآمدی است، الان به نظرم باید یک پله بالاتر برویم. مساله این است که بحران نارضایتی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید حسن خمینی در گفت و گویی عنوان کرد: در ایران بحران نارضایتی وجود دارد. حذف‌ها نتیجه‌اش به همین جا می‌رسد. یک راه بیشتر نیست و آن آشتی با مردم است. چیزی که اکثریت می‌گویند باید ملاک اطاعت باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدحسن خمینی یادگار امام گفت: باید توجه داشت هر درختی که میوه‌اش فقر و نداری باشد، شجره خبیثه است. می‌خواهد در شوره‌زار کمونیسم روییده باشد یا در کویر اومانیسم یا در بنیادگرایی غرس شده باشد. امروز بحث‌های ما از اندیشه سیاسی بحث بیهوده‌ای است؛ وقتی جامعه مشکلاتش اقتصادی و معیشتی است.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه تعاریف متفاوتی برای اقتصاد اسلامی در طول سال های متمادی ارائه شده است، اما همچنان به نظر می رسد همچنان از سوی صاحب نظران این حوزه تعریف جامع و واحدی در این خصوص ارائه نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شماره جدید مجله سیاست‌نامه با تصویری از عبدالکریم سروش منتشر شد. در این شماره از مجله که ویژه زمستان 1402 محسوب می‌شود، داستان جلد سیاست‌نامه به مناسبت برگزیده شدن مقالات عبدالکریم سروش در نظرسنجی سیاست‌نامه، به این روشنفکر شاخص ایرانی اختصاص داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز پنج‌شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با تشریح منطق و دلایل دینی و عقلی و انسانی ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار، ضمن بیان توصیه‌های مهمی به منتخبان مجلس جدید خبرگان و مجلس جدید شورای اسلامی تاکید کردند: تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی حادثه‌ای شیرین، امیدآفرین و با ارزش است که منتخبان باید قدر آن را بدانند....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلسوف و نظریه‌پرداز برجسته روسی به العربیه انگلیسی گفت که تسلیم اراضی اوکراین و توقف ارائه تسلیحات به این کشور «تنها راه» پایان جنگ روسیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلسوف و نظریه‌پرداز برجسته روسی به العربیه انگلیسی گفت که تسلیم اراضی اوکراین و توقف ارائه تسلیحات به این کشور «تنها راه» پایان جنگ روسیه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی خطاب به مردم: کار لایحه عفاف و حجاب گره خورده؛ خودتان به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید امام جمعه مشهد گفت: متأسفانه لایحه عفاف و حجاب از کمیسیون قضایی و فرهنگی مجلس درآمد و راهی شورای نگهبان شد اما ایراداتی داشت و همچنان این چالش وجود دارد. این خیلی مهم است که برای پوشش دادن حرکت‌های بازدارنده نهادهای پاسدار قانون و امنیت، باید پشتوانه فرهنگی و قانونی ایجاد شود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت که مایه تأسف است که سرنوشت لایحه عفاف و حجاب همچنان نامعلوم است و در این شرایط، شما مردم باید به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: انقلاب اسلامی یک زلزله جهانی بود و معادلات بین‌المللی را برهم زد و زمینه‌ای را ایجاد کرد تا دین در معادلات راهبردی اثرگذار باشد.