جمعه 30 شهریور 1403

لیست گلزنان دو هفته ابتدایی ACL:/ یک سوپرایز و چند ابرستاره، گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیست گلزنان دو هفته ابتدایی ACL:/ یک سوپرایز و چند ابرستاره، گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا

رقابت آقای گلی این فصل لیگ قهرمانان آسیا جذاب تر از هر زمانی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ورزش سه، جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا امسال از تمام دوران های خود ستارگان بزرگ و نامدار بیشتری را به خود خواهد دید، ستاره هایی که موفق به گلزنی شدند و نام های بزرگی که هنوز برای تیم های خود موفق به گلزنی نشده اند.

رونالدو و نیمار اولین گل آسیایی خود را به ثمر رساندند و کریم بنزما ضلع سوم ابرستاره های فوتبال هنوز برای الاتحاد موفق به گلزنی نشده است.

ام در این میان بازیکنانی خود را به عنوان مدعی جدی آقای گلی مطرح کرده اند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

1. کودجو لابا - العین امارات (3گل)

ستاره توگویی العین آمار گلزنی وحشتناکی دارد، او مقابل پاختاکور 2 گل و 1 پاس گل ثبت کرد و در دیدار آهال هم برای العین گلزنی کرد. او در لیگ امارات هم به گلزنی های خود ادامه داده است، 4 گل در 4 بازی و مجموعا 7 گل در 6 بازی برای العین نتیجه کار او در این فصل است.

2- علی جاسم - نیرو هوایی عراق (3گل)

مهاجم جوان نیروهوایی عراق سوپرایز دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا بوده است، این بازیکن 19 ساله با 2 گلی که مقابل سپاهان به ثمر رساند و تک گلی که مقابل آلمالیق به ثمر رساند مشترک با کودجو لابا در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

3- مارتین آدام - اولسان هیوندای (3گل)

غول 191 سانتی متری مجارستانی برترین گلزن شرق آسیاست، این بازیکن با فیزیک ترسناکی که دارد که یک گلزن تمام عیار است و متوقف کردن او برای هر مدافعی کار دشواری است. او در این فصل لیگ قهرمانان آسیا 3 گل برای اولسان به ثمر رسانده است.

4- هرناندز - اینچئون (3گل)

وینگر برزیلی تیم اینچئون کره جنوبی او در 2 مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفت 3 گل به ثمر رساند، این وینگر خوش تکنیک برزیلی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم برای این تیم گلزنی کرد.

اما بازیکنان پرشمار دیگری در لیست گلزنان حضور دارند، اگر بخواهیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم، رومارینیو، اندرسون تالیسکا، خوزه کانته، عزیزبک آمانوف، استفان موگوسا و... اشاره کرد.

رقابت این فصل آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا از هر سال دیگری جذاب تر است، در ادامه مسابقات با گلزنی های نیمار، رونالدو و بنزما انگیزه بیشتری برای ستاره های دیگر تیم ها خواهد شد.

لیست گلزنان دو هفته ابتدایی ACL:/ یک سوپرایز و چند ابرستاره، گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا 2
لیست گلزنان دو هفته ابتدایی ACL:/ یک سوپرایز و چند ابرستاره، گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا 3
لیست گلزنان دو هفته ابتدایی ACL:/ یک سوپرایز و چند ابرستاره، گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا 4
لیست گلزنان دو هفته ابتدایی ACL:/ یک سوپرایز و چند ابرستاره، گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا 5